Min väg och mina känslor

Alla inlägg under februari 2011

Av Nicole - 24 februari 2011 16:26

Nej kanske inte biff men vafan lote stak måste man ju vara hehe men ska bara ta och äta lite innan och sen ka och köpa en ny trännings tröja och sen drar vi oss till gymmet!



Av Nicole - 18 februari 2011 15:31

Sitter och snackar med en av dom sjukaste personerna på skype HAHA! Vi har pratat i typ 1 timma (typ rekord med att snacka med henne så länge) Förr så snackade jag och min gamla kompis Lina minst 2-3 timmar i tellen Men jag och Johanna som jag snackar med nu hade ett ganska fint samtal förut xD men de är inget jag ska gå in på här *host* ^^



Av Nicole - 12 februari 2011 22:38

FAN VAD BÄST JAG ÄR!!!!! Min toutch mobil gick ju sönder för ngn månad sen och då fick jag låna  min lillasysters mobil(hon är 8 år) men hon använder den inte så mkt, men iaf så nu skulle jag kolla om det gick att få igång den igen och då provade jag med att ladda den.... och den FUNKAR IGEN!!!! Gissa om jag blev glad? Aja Sanna sover iaf hos mej i natt så de blir kul ska oxå se på " The Grudge" och äta ostbågar & dricka en  massa läsk och springa på toan var 5:e minut hihi 


      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards