Min väg och mina känslor

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nicole - 14 oktober 2012 22:47

Idag äre exakt 1år sen jag och mitt finaste hjärta blev tsm Och jag kan nt säga något annat än att jag älskar honom sjukt jävla mycke & att han är mitt allt oavsett vad som händer! 


                                   

Av Nicole - 6 oktober 2012 22:26

Hemma hos världens finaste just nu och tar det lugnt,halvligger i han´s säng med datan i knät och kollar runt lite på olika saker och funderar ut en ny header. Förhoppningsvis så får jag min data fixad på typ måndag elr tisdag (om paketet har kommit då) och sen ska jag försöka att bli lite mer "aktiv" här på bloggen hähä ^^ för nu när jag har den här lilla och dåliga datan så känner jag nt för att blogga och har även ingen ork till de heller för att den segar som fn osv -.-' hjärtat sitter och skriker för fullt just nu när han spelar och skrämmer även skiten ur mig emellanåt.....Ne men ska dra igång en film nu snart och försöka sova sen,om han nu kan sluta skrika 


 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards