Min väg och mina känslor

Alla inlägg under maj 2011

..

Av Nicole - 28 maj 2011 17:57

Ut och möta upp stora syster vid bussen om en stund,får se om vi träffar folk oxå annars drar vi hem o chillar med pappa och lillasyster.Idag har jag inte gjort något specielt,bara varit hemma och dunkat musik fram tills jag drog till farmor o farfar för att köpa pizza med pappa o lillasyster  

Av Nicole - 27 maj 2011 19:26

Denhär låten på högsta volym i högtalarna och basen på max! ;D


Passar på nu medans pappa och lillasyster inte är hemma och jag är helt själv hemma,dock så skulle man oxå ha en snygg kille hemma o mysa me

Av Nicole - 26 maj 2011 19:56

Kom hem för 1 timma sen från en sjuuuuukt rolig dag tsm med johanna och nadia i linköping! Har sjuuukt ont i fötterrna och är sjuuukt trött,så orkar inte berätta allt nu för måste slänga in mej i duschen får se om bilderna kommer upp idag eller om det blir imorn,för glömde nästan att ta kort men några blev det iaf ^^



Av Nicole - 25 maj 2011 23:05

Imorn när vi har kommit till linköping så ska vi först på ngt museum(stav?) sen vid halv 12 ungefär drar alla åt olika håll jag o nadja drar oss ner till stan för att möta johanna sweetheart! Hon är f*n en utav dom finaste vännerna man kan ha,hon ställer alltid upp till flera 10000% och lyssnar alltid när man behöver prata! Jag älskar henne så otroligt mycke att de går knappt att beskriva med ord! Hon är en utav dom finaste som finns och skulle det hända henne något då vet jag inte vad jag gör asså!

Utan henne funkar inte jag


                    

Johanna Johansson Jag Älskar Dej Över Hela Mitt Hjärta!!

Av Nicole - 25 maj 2011 20:09

Efter att jag hade hämtat lilla syster på fritis så gjorde jag mej en macka och lite smoothie och kolla på tv en stund,sen hjälpte jag mamma med att ta hand om barnen och byta bölja på dom små osv.Sen sov jag i ngn timma sen vaknade jag av att mamma säger att vi ska till körskolan för att betala mina lektioner,sn åkte vi till affären för att handla lite och nu är jag hemma hos pappie och dunkar hög musik ska se på film snart och sen lägga mej tidigt så jag inte missar bussen imorn vid 8,TAGGAR JU LINKÖPING MED KLASSEN!

 

   

Dresscode

 

Av Nicole - 25 maj 2011 10:39

Blev att jag stannade hemma från skolan idag för jag känner mej inte så jätte pigg,har ont i huvudet och mår illa Men eftersom att jag ska hem till mamma och äta sen så ska jag även vara kvar där en stund och hjälpa henne med dagbarnen och kanske hämta lillasyster på skolan sen(eftersom att hon bara är 9 år och vi bor en bit bort från skolan) Dock ska jag ta mej en dusch och fxa i ordning mej innan jag drar ut dit i regnet -.-'


Av Nicole - 23 maj 2011 23:54

Hade en fin dag med syrran,stefan,tobbe och emelie idag! Först va jag med storasyrran,stefan och tobbe en stund efter skolan och hade sjukt roligt,sen efter några timmar drog jag och mötte emelie så drog vi till stallet för hon skulle släppa ut sin häst i hagen,sen drog vi hem till henne och kolla på film en stund tills mamma kom och hämtade mej och släppte av mej hemma för jag skulle packa ner min data och smink som jag skulle ha med mej till pappa Sen när jag kom hem till pappa så satt vi och kollade på tv och snacka lite o nu dunkas det hög men bra musik i hörlurarna Ska ta och sova snart börjar bli seeeeg i hela kroppen osv..



                 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards