Min väg och mina känslor

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nicole - 25 oktober 2011 12:00

Fell in love with you and
Everything that you are
Nothing I can do I'm really
Crazy about you
When you're next to me
It's just like heaven on earth
You're heaven
You're heaven on earth


Av Nicole - 25 oktober 2011 09:22

Haha glömmer aldrig när jag och en utav mina bästavänner typ k*ta på "Tokio Hotel" för flera år sen xD

Dock gör vi ju nt de längre men dom är fan fortfarande jävligt bra och dom är fortfarande en utav dom bästa banden enligt mej





Denhär "remixen" av "Pain Of Love" är nästan bättre än originalet

|

|

V


Av Nicole - 17 oktober 2011 15:09

Väntar på att camilla ska hämta upp mej för en snabb fika på stan,sen ikväll blire att träna på dansen så att jag kan den helt utantill för vi har snart uppvisning osvSka ta mej ett snabb bad nu och bestämma saker med vänner innan jag drar iväg med camilla (Y)


Av Nicole - 16 oktober 2011 22:30

Har nt haft tid/ork till att blogga när jag va hos min pojk,har haft fullt upp me att mysa med honom o har varit ute med honom o hans bror på kvällarna o liteJuste anledningen till att jag har varit dålig me att blogga den senaste månaden är för att allt har varit up och ner,men nu är allt bättre så ska försöka att uppdatera mer nu hähä ^^ Ska försöka sova snart har typ ont i huvet osv(INTE OKEJ!)


     

Av Nicole - 14 oktober 2011 14:30

Nu är jag förhoppningsvis hemma hos den bästa och ska sova där i helgen,får se om de blir hela helgen elr hur vi görOm jag nt bloggar mer när jag är hos honom så kommer jag iaf göra de när jag är hemma igen!

          

                

                  

Av Nicole - 13 oktober 2011 09:24

För ca 6 veckor sen fick jag reda på att min syster ska bli mamma,men har nt kunnat berätta de för någon förrens nu eftersom att hon måste "gå" förbi missfalls veckan(stav?) Så i mitten av april ska jag bli moster och jag är typ världens lyckligaste Ska snart dra mej mot skolan och träffa världens finaste!<3 Jag håller oxå på me att försöka sluta röka vilket nt går så jätte bra me tanke på att jag hänkar me mina vänner ut när dom ska röka och då får jag spasmer och måste ta typ 2 elr 3 bloss från dom ^^ ne men de är faktiskt för Jakob´s skull som jag försöker sluta 



  

Kommer alltid att komma ihåg när jag va me på min syster´s ultra ljud :')

Längtar tills den lilla kommer ut!


Texten här nere har inget me bilden o göra =)


Du är den finaste jag vet,

skulle jag förlora dej så

skulle jag även förlora

hela mitt liv och mycke mer.

Du är den som får mej att må

som bäst och jag kan nt tänka

mej ett liv utan dej just nu.

Jag älskar dej sjukt mycke!<3333

Av Nicole - 8 oktober 2011 19:22

Saknar dej mer än allt på hela jorden gumman och om jag bara kunde så skulle jag göra allt för att jag ska få va med dej nu sanna.Du betyder sjukt mycke för mej bästavän och utan dej är jag ingenting. Jag älskar dej sanna,då,nu och för alltid!


Av Nicole - 7 oktober 2011 20:16

Sitter och kollar på idol och väntar på att mamma och lillasyster ska komma hem,börjar bli skit tråkigt att vara hemma själv -.-' elr ah själv o själv har ju spöken i huset som är skapligt jobbigaIaf de blev nt att vara med någon idag men imorn ska jag eventuelt vara med en,säger imorn vem de va/är ^^ Nu ska jag sitta och tjocka mej på chips och cola helt ensam :/ och fortsätta att kolla på idol


           

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards