Min väg och mina känslor

Alla inlägg under juni 2011

Av Nicole - 29 juni 2011 22:50

Nu äre bestämt imorn drar jag till filip i Gamleby och bor hos honom i några darBtw så hade jag sjukt roligt med syrran o chrille förut när vi va ute och åkte bil o dessutom när vi stannade till vid ett ställe så hittade chrille en massa små bebis grodor som hoppa om kring utanför bilen,jag lovar dom va säkert minst 20-30 st och hur söta som helst!


Dock kunde jag inte ta bilder på dom för dom va för snabba och för jäkla småSka snart stänga av datan o sen ta på tv.n och slänga mej i sängen och smsa me fint folk innan jag somnar,skriver mer imorn innan jag drar iväg


  Dresscode


Inte dom bästa bilderna jag vet,men dom får duga

Av Nicole - 29 juni 2011 20:16

Har haft fullt upp hela dan idag,har sovit fram till kl 1 och sen va jag tvungen att bada,fixa mej och dra till pappa för att hä,mta en massa saker,sen drog jag till stationen för jag skulle möta upp syster vid tåget osv.Orkar inte skriva ner allt just nu har lite småm brottom ska ut med syrran & Chrille för vi ska åka bil o DUNKA musikSka även övertala mamma om att jag ska få åka till gamleby imorn ist för på freda,saknar min mupp sjuuukt jäkla mycke o han vill att jag kommer imorn ist!aja skitsamma måste dra mej nu innan dom dödar mej (höhö) ska även färga mitt hår ljusare sen



Av Nicole - 28 juni 2011 23:57

Har varit i gamleby i flera dar har bot hemma hos en killkompis och har haft fullt upp så de är därför som jag inte har kunnat blogga på år och dar.Men jag har iaf haft det sjuuukt roligt,har varit med underbaraste verre,filip,tim och stefan o vi har solat o badat och små "festat lite"Har haft sjukt fina dagar/nätter/kvällar med mupparna hihi,ne men dom är sjukt fina och dom är några utav dom bästa som finns!Tyvärr så va jag tvungen att åka hem idag men på freda åker jag dit igen o då blire att umgås med bara filip på helgen sen efter de får vi se om det blir annat folk me

Av Nicole - 22 juni 2011 13:35

Vakna för typ ngn halvtimma sen av att folk ringde och sms.a mej som galningar -.-' men håller iaf på att fixa i ordning oss nu och ska snart ta bussen in till stan så jag kan möta upp verre och sen dra hem till mej för måste duscha osv Fick även reda på att min bästa vän ÄNTLIGEN har kommit hem nu efter typ 1 månad o ngn vecka,så blir att träffa henne imorn!!!


Av Nicole - 22 juni 2011 01:21

Slaggar hos cp lollo i natt! hon är väääldigt störd just nu för hon går och käkar isbitar O.O haha men älskar henne ändån iaf har haft en super fin kväll me lollo,mycke skratt,prat och damp(dvs det gamla vanliga höhö ^^) imorn ska vi in till stan för ska träffa nathalie en stund sen ska jag vara barnvakt åt lillasyster i några timmar,sen träffa verre en stund Ne nu ska jag mobba lollo en stund och sen ska vi nog sova tror jag xD




Av Nicole - 21 juni 2011 20:09

Efter att ha varit med jenna och madde i några timmar så drog jag hem för att käka och sen se på film med lillasysterska ta mej en promenad snart och lyssna på musik i hörlurarna och låta tankarna snurra runt i mitt huvud lite


     

Av Nicole - 21 juni 2011 14:13

Vakna för en timma sen och ska göra i ordning mej för att jenna och madde kommer förbi och hämtar mej så ska vi dra ut en stund,sen ska jag eventuelt träffa en annan polare dock inte helt säkert än men.. aja kommer ha lika roligt med jenna och madde som vanligt ändå (höhö)


Älskar dej cp syster!<33

Av Nicole - 20 juni 2011 21:17

Slänger upp några bilder från studenten,dock orkar jag inte ladda upp alla så blir tyå bara 12-13 st.

     

Min kusin och han´s tjej tog studenten samtidigt!

             

En utav mina vänner tog oxå sutdenten!

    

Och 2 st av min syrras polare tog oxå studenten      

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards