Min väg och mina känslor

Alla inlägg under juni 2012

Av Nicole - 28 juni 2012 20:13

Har precis kollat på Pocahontas 2 och ska snart kolla på bumbibjörnarna(ja jag kollar på bumbibjörnarna fortfarande även fast jag snart är 17,men vafan dom är söta och jag älskar filmen/avsnitten så ah jag står för de jag tycker/tycker om) mamma kom hem med en baugette till mig nyss så sitter och tjockar i mig den just nu ^^ saknar älsklingen så otroligt jäva mycke oxå,ni ska bara veta.... de hjälps nt att smsa med honom för då saknar jag honom bara ännu mer och vill bara springa hem till honom o pussa och krama om honom!Men jag hoppas att vi träffas så snart som möjligt igen<3 nu blire att kolla på bumbibjörnarna,smsa och sen lägga över bilder från mobilen till datan


   

Av Nicole - 27 juni 2012 23:15

När jag och mina systrar va ute och gick förut idag så hade melinda ett par liknande "mimmi" öron på sig med en rosett på och så tog hon av sig dom och satte dom på liam´s huvud istället och han blev ju bara FÖR SÖT HAHA! 


     

Av Nicole - 27 juni 2012 22:53

Gjorde en ny header lite snabbt för jag kände att jag ville göra en ny,men först så tänkte jag bara ha den en liten stund tills sanna hade gjort en åt mig men blev väldigt nöjd med den som jag gjorde nu,så den som sanna skulle ha gjort får vänta ett tag Just nu så sitter jag och kollar på fotboll på tv som jag hade glömt att de ens va idag,de va när jag smsa med älsklingen som jag fick reda på att de va,jag har aldrig gillat fotboll innan så jätte mycke bara när sverige spelar,men eftersom att vi har kollat så mycke på de nu han och jag så har det blivit att jag kollar på de när vilket land som helst spelar ^^ Iaf idag så åkte jag hem från älskling efter att ha sovit hos honom i 1 vecka och 3 dar typ men de är för att han börjar sommarjobba nu inatt och ska göra de i några veckor nu,så de blir att jag sover hemma ett tag nu. Sitter med datan i sängen och känner att den börjar bli lite varm så får nog lägga mig på golvet ett tag så den svalnar,vill helst nt att den ska expoldera elr så för datan är en utav dom sakerna som jag nt kan klara mig utan xD 


 

Av Nicole - 24 juni 2012 22:02

 

gammal bild sen några månader tbx 

Av Nicole - 20 juni 2012 15:49

Kom hem från älsklingen för en stund sen och har typ nt gjort så mycke dunkat musik och städat rummet lite. Idag äre sjukt bra väder igen så ska ta med lillasyster och sanna ut för att gå lite,sen ska vi till sannas häst och melinda ska få rida lite Har dock ingen aning om vad som händer efter,men de hinner nog bli kväll så då ska jag och melinda se på film och vänta på att pappa ska komma hem från sin spelning osv. Inatt så sover jag nog hemma och imorn blire stan med mamma och sen träffa beccis en liten stund 


Bjuder på två söta cambilder ♥


   

Av Nicole - 19 juni 2012 18:45

Kom hem från paris för en vecka och en dag sen,kan säga att de va nt alls lika roligt som jag trodde att de skulle va.. Iaf förra torsdagen så hade vi skolavsutning och jag o älsklingen hade även 8 månader så vi firade både skolavslutningen och våra 8 månader med fest hemma hos älskling och sen drog vi ut till löga där det oxå va fullt med folk.Sen på fredagen åkte vi till åtvi för att fira jakob´s ena kusin som tog studenten osv sen har jag sovit hos honom i flera nätter fast på dagarna har vi gjort lite annat,han har varit med sina polare o jag med verre oså Idag har jag nt gjort så mycke drog från älskling runt 2 och gick hem till mamma för att ta me lillasyster till pappa o sen följde jag me mamma till Maxi för att handla,nu sitter jag i soffan och ser på "16 and pregnant" ska snart tvätta håret,ta lite kaffe o sen höra av mej till jakob och sen ska jag messa becca och planera lite inför midsommar,ska festa med älskling o några fler då Bilder från paris/disneyland kommer nog i nästa inlägg.


 

Av Nicole - 6 juni 2012 22:53

Om 4 timmar drar jag mig till skolan och möter upp dom flesta och hoppar på bussarna,sen hämtar vi upp resten och åker mot skavsta flygplats,när vi är framme där så ska vi äta de som vi har med oss för sen runt 6 går flyget mot Parisär lite nervös oså men de går väll över efter ett tag. Allt är ner packat och klart så nu väntar jag på att klockan ska bli typ tjugo i tre så att jag kan gå till skolan Kommer ju åka med dom bästa så de lär bli jätte roligt i paris,och förhoppningsvis på flyget ^^ 


     

Av Nicole - 5 juni 2012 18:16

Drar iväg för att kolla på speedway med mamma nu,dock så följer nt älskling med denhär gångenmen de kommer fler gånger! 


         

4 bilder från förra året!

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards