Min väg och mina känslor

Alla inlägg under augusti 2011

Av Nicole - 31 augusti 2011 09:19

Drar mej mot körskolan nu och övningskör i typ 2 timmar,sen runt 12 blire att jag träffar lollo och eventuelt någon/några fler Japp jag är försenad så måste sticka nu xd ska va där om 5 min ^^


Av Nicole - 30 augusti 2011 13:07

Ligger hemma i sängen och ser på "Disney Channel" och är sjuk....får se om jag blir bättre tills imornSå min dag kommer att spenderas i sängen framför tv:n




      

Av Nicole - 29 augusti 2011 20:20

Ska fixa en ny header men vettefan hur den ska se ut elr nånting,förslag någon?

Av Nicole - 29 augusti 2011 19:31

Jag är så jäkla glad över att jag har så fina vänner som,Lollo,ella,nathalie,sanna,amanda,zanna, osv osv! Det är dom som får mej att skratta och må bra,dom får mej att skita i alla idioter som jag en gång har tyckt om sjukt mycke.Det är dom som alltid finns där för mej när jag verkligen behöver dom som mest,jag älskar domdär brudarna sjukt jäkla mycke om ni bara visste! Dom är mitt allt och utan dom skulle nt jag vara den  jag är idag,jag skulle inte ens vara där jag är idag utan dom


     ´


Har ingen bild på zanna elr ella :/

Av Nicole - 29 augusti 2011 09:48

Hemma och är sjuk så kommer bara se på filmer hela dan.... får se om jag blir bättre imorn för ska ha mina sista körlektioner imorn


Av Nicole - 27 augusti 2011 19:36

Hemma hos min muppiga lilla lollo och typ äter pengar som är gjord av ngt papper?(som typ smälter i munnen :S ) haha de smakar ingenting men aja ^^ jag ska försöka få lollo att gå me på att vi ska dra ut o bada elr så går vi ut och dampar i gunnebo elr ngt,är ju bara 1 meter därifrån så


  

<3

Av Nicole - 23 augusti 2011 21:03

Precis tagit mej ett bad o har ätit lite ska dricka upp min cappuccino,sen fixar jag mej inför sängen o ser tv nått som nt är okej de är att jag slutar typ 2 Imorn,medans lollo får sluta typ 12! aja får ändå träffa min skönaböna imorn efter skolan så ;D

Av Nicole - 23 augusti 2011 12:46

Jag är me i en tävling om "veckans blogg" hos http://Rakkurva.blogg.se (en vän till mej som jag nt har varit me på ah snart 1 år)


Gammla cam bilder på oss (sen i typ början avv vintern & när jag hade färgat håret brunt^^)


             

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards