Min väg och mina känslor

Alla inlägg under maj 2012

Av Nicole - 27 maj 2012 23:33

Drar igång en film nu och ska snart sova efter att jag har pratat klart med älsklingen på skype osv,kanske stannar hemma imorn p.g.a öroninflamationen


   

Jag älskar dej mer än vad ord kan beskriva!!

Av Nicole - 27 maj 2012 22:48

Har spenderat hela helgen med världens finaste! Det började med att vi drog hem till mej efter skolan i torsdags och chillade sen så sov han även hos mej,i fredags följde jag med honom till en polare där han skulle hjälpa honom med moppen osv.Sen drog vi hem till älsklingen och låg o solade i ngn timma elr två,sen på kvällen så grillade vi med hans mamma och hennes kille,o lite senare kröp vi ner i hans säng och kolla på film o hade det allmänt mysigt! Igår så drog vi med oss Hampus ner till stan för att kolla på studentbalen (elr de va nt själva balen som vi såg,utan vi kollade på när dom gick i en kortege) kände ju några som gick där b.l.a Jessica som jag har känt i några år och sen Jenny som jag har bott granne med i  några år o sen min kompis pojkvän osvOrkar nt berätta allt som hände igår,blir för mycke då ^^ men på kvällen så såg vi iaf på Eurovision och tyckte att dom där gammla tanterna va ur gulliga haha,speciellt den där lilla tanten hon va ju jätte söt! xD Idag så tog vi det lugnt bara, jag fick öroninflamation inatt dock så känns de bättre nu oså men.Jag drog mej hem runt 4 idag iaf och sen träffade jag verre en stund efter de 



   

Av Nicole - 22 maj 2012 23:44

Har krypit ner i sängen och ska se på 27 Dresses på datan och snacka med älsklingen innan jag somnar! 


   

Av Nicole - 22 maj 2012 22:26

Pappa kom hem i natt från Tyskland och de är sjukt skönt att ha honom hemma igen! Har saknat honom jätte mycke och jag blev jätte glad när pappa och stora syrran kom till skolan när jag slutade idag,de första jag gjorde va att springa fram till pappa som en 3 åring och hoppade upp i hans famn hihi Träffade världens bästa verre (Veronica) idag som jag nt har varit med sen i sommras,och de va sjukt jävla roligt att få träffa henne igen har saknat henne enormt mycke! Vi gick en lång promenad och snackade om gamla minnen o allt möjligt,drog sen till simhallen och snacka lite skit, mötte upp syrran och liam sen o efter de drog vi ner till donken o chilla en stund.Drog sen hem runt halv8 och har nt gjort ngt spec,ska ta och kolla film nu snart och sen försöka sova 


     

Ser dock fett drogad ut elr ngt på den första bilden HAHA! 

Av Nicole - 21 maj 2012 20:16

Är typ sjukt glad över att jag har fått Liam att le på bilder! För de är välldigt svårt att få en bebbis på 1 månad att le haha 


             

Moster älskar dej jätte mycke!! 

Av Nicole - 21 maj 2012 00:37

Kanske lägger ner bloggen helt snart....


    

Av Nicole - 19 maj 2012 22:12

Sitter och myser med systersonen medans älsklingen är i väg med några polare och typ drickerHan kommer och hämtar mej om några timmar och då ska vi hem till honom o så ska jag sova där osv! Vi sitter och kollar på Mr Bean elr ah jag o familjen gör de,bebis sover fast han håller typ på att vakna nu så måste ta upp honom från famnen och gå omkring med honom lite 


   

Cam bild så de är därför som det är mörkt och nt världens bästa kvalla häller ^^ 

Av Nicole - 17 maj 2012 22:21

Sitter och kollar på hockey tillsammans med älsklingen och har de nt så jätte tråkigt trots allt ^^ brukar för det mesta sitta och klaga på hur tråkigt de är,men verkar ha fastnat för de elr ngt -.-' nt okej.... Men de är sjukt roligt att höra honom säga: JA! NEJ! JA! NEJ KOM IGEN NU DÅ FÖRFAN! osv,haha 


   


 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards