Min väg och mina känslor

Alla inlägg under april 2011

Av Nicole - 30 april 2011 21:11

Kände för att slänga upp några bra låtar för har inget vettigt att skriva just nu






Av Nicole - 30 april 2011 12:57

Har precis kommit hem från Sanna och sitter just nu och kollar på "Sonnys Chans" Sanna åkte till stan förut för att köpa skor med sin mamma,så får se om hon eventuelt kommer hit sen så kanske vi drar ut i kväll och kollar på brasan osv Men tror nt att de blir av för de har blivit sååå tråkigt,om jag nt ens träffar sanna blire nog att träffa annat folk och ha kul!


                  

Av Nicole - 29 april 2011 14:37

Har varit vaken sen klockan 7 typ för tog bort min tandställning vid 8 typ,en när jag kom hem sov jag i 2 timmar ungefär sen så va jag tvungen att dra tillbaka till tandläkarn för att få en plast-grej till munnen som jag ska ha på natten för att tänderna nt ska flytta på sej o shit.Idag ska jag vara med min saknade kusin Sanna och vi ska väl göra de som vi alltid gör hyr skräck filmer,köper godis,chips,glass,cocacola o en jäkla massa annatSen ska jag be henne fota lite för dels så behöver jag nya bilder att lägga in o sen behöver jag oxå nya till min header Nu måste jag gå och klå ner min pappa som kom in och kaxa o tror att han är nått -.-' haha


      

Av Nicole - 28 april 2011 21:59

Av Nicole - 28 april 2011 12:54

Har lovat pappa att hjälpa honom med en sak vid 3 idag så blir att ta det lugnt nu på morgonen och gå hem till mamma för att fixa lite saker,sen efter att jag har hjälpt pappa drar jag och möter finaste vännerna och några fler

Av Nicole - 27 april 2011 22:14

Musiken i hörlurarn är igång på högsta volym och jag är så f*cking peppad inför imorn då jag får träffa mina älsklingar! Har typ haft en slags "panikångest" hela dan för att jag nt har fått träffa dom.... men imorn då jäklar! Nu blire mer filmer sen ska jag försöka sova (om jag kan för är sååååå peppaaaad)


BIG LOVE!!

Av Nicole - 27 april 2011 17:35

Min älskade lillasyster kom hem för någon timma sen och just nu sitter vi i sängen och kollar på "TrollTider" och äter chips och dricker cocacola,febern har gått ner lite men nt helt än och halsen gör fortfarande ont Men förhoppningsvis så kan jag träffa mina älsklingar imorn iaf! Nu snart vid 6 ska jag se på "16 and pregnant" sen efter de blire att fortsätta att kolla på film med lillasyster och sen ska jag försöka orka hoppa in i duschen





Av Nicole - 27 april 2011 13:54

Ligger i sängen med feber och halsonda.. vaknade flera gånger inatt av att jag kände av febern,så har nt sovit så mycke inatt har mest legat och kollat på film,vilket jag även ska göra idag me. Väntar bara på att pappa ska gå och handla halstabletter till mej så att jag kanske kan få i mej lite mat sen Men fram tills dess blire att kolla på en MASSA olika filmer och messa med vännerna + snyggingen osv

                       

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards