Min väg och mina känslor

Alla inlägg under januari 2013

Av Nicole - 29 januari 2013 11:53

Blev att stanna hemma från skolan idag p.g.a världens huvudvärk,kändes som att jag va jätte bakis typ?! och plus att de är lite privata saker som har hänt osv. Men kan säga direkt att de har inget med min pojkvän att göra,för vi är fortfarande tillsammans och allt är jätte bra mellan oss! Och så funderar jag på om jag ska byta bloggportal elr nt,har jätte stor beslutsångest just nu ^^ men på ett sätt så vill jag byta för de känns som att de "händer mer" på andra bloggar som t.e.x blogg.se men samtidigt så vet jag nt xD Får se hur jag gör,men kommer iaf att ha kvar denhär bloggen oavsett om jag byter elr nt


 

elr
    

Av Nicole - 28 januari 2013 22:09

Hittade en rätt så bra video på en liten lägenhet med typ 8 rum,såg den på Fokis.se och tänkte att jag kan ladda upp den här me så att jag nt bara gör tråkiga inlägg om vad jag gör om dagarna osv! ^^ Även att den är så liten så skulle jag kunna tänka mig att bo där för man kan ju "förvandla" den till en lägenhet med 8 rum



http://vimeo.com/55389782


Vet nt hur man kan få videon att synas direkt på bloggen så lägger in den som en länk ist


Av Nicole - 28 januari 2013 20:33

Gjorde en ny header förut,är nöjd med den oså men vet nt om jag är nöjd med "mellan bilden"får vänta ett tag o se om jag ändrar den i mitten bara!


 

Av Nicole - 28 januari 2013 20:15

Har nt bloggat något speciellt sen i lördags typ förutom ett litet kort inlägg som jag la upp förut då jag och bästa vän "fikade" lite osv,men i lördags när jag och kärleken hade lagat lite tacos så kollade vi på tv en stund och sen drog vi till affären för att köpa cola och godis innan de stängde och sen gick vi hem till honom och kollade på gladiatorerna. På söndagen så gjorde vi lite mat och sen gick jag hem runt halv 5 och mötte upp syrran för att gå till affären igen då hon skulle handla. Och idag så vare ju skola och vi fick sluta tidigare så jag och becca gick till simhallen och satt i cafeterian o kollade på när älsklingen hade idrott medans vi åt <3 Drog hem efter de och packade för att sedan dra till pappa o sen dess har jag nt gjort något speciellt,har typ bara suttit vid datan heheska ta och kolla på någon serie elr film snart och sen sova,ska försöka gå upp lite tidigare imorn så att jag kan äta frukost i skolan tillsammans med bästa becca oxå!


 

Hej mitt ena öga ser stort ut haha!

Av Nicole - 28 januari 2013 13:50

Fika med bästa vän! <3

Av Nicole - 26 januari 2013 13:33

Fixade nytt internet till mobilen igår så nu kan jag äntligen blogga,facebooka och använda instagram vart jag än är hähä! :P sov hos finaste i natt men ska snart åka hem och så ska han komma till mig lite senare o så blire massa mys och laga lite mat osv <3

Av Nicole - 20 januari 2013 21:16

Drog hem till syrran igårkväll iallafall,för hon och andreas kom och mötte upp mig utanför pappa så direkt när vi kom hem till henne så la vi ber liam i en sak som jag nt kommer ihåg vad den heter haha ^^ för han hade somnat påvägen dit osv. Sen satte vi oss i köket en liten stund och snacka o senare kollade vi på 2 filmer och efter de gick vi och la oss. Idag kom mamma och hämtade upp mig,jenna och liam för vi skulle åka till lager o kolla kläder till jenna,sen åkte mamma och jag till Ginger och åt buffé tog massa assiansk mat (elr va de heter xD) och sen även lite sushi för har alltid tyckt om de innan! men denhär gången vare nt lika gottså jag åt nt ens upp de hehe.


Blev avsläppt hos pappa när vi va klara och sen efter de har jag typ nt gjort något speciellt,har duchat,ätit och kollat på tv och datan juste ja,imorn är de mammas vecka och eftersom att jag nt har något internet på mobilen än så kommer de nt bli så bra med uppdatering (nt för att de är så mycke bättre nu men xD ) och mamma har nt fixat något internet till datan heller än,så de blir lite segt! Men får se om jag kan låna någons mobil elr data nåndag i veckan


         

Sista bilden är tagen med mobilen utan blixt.

Av Nicole - 19 januari 2013 19:40

Blev lite ändrat igår,drog hem till älsklingen runt 12 typ och sov där. Imorse när vi hade vaknat så duschade vi lite sen kollade jag på ett program på hans mobil medans han fixade med datan,efter de gick vi ut till köket och fixade lite mat. Vid 5 tiden drog jag till willys för att möta upp stora syster och sen handla lite med henne,skulle egentligen ha dragit hem till henne men hon gick till andreas ist så då gick jag hem till pappa. Sitter i sängen just nu och dunkar musik i hörlurarna och ska snart duscha lite osv.


   

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards