Min väg och mina känslor

Alla inlägg under december 2012

Av Nicole - 27 december 2012 20:42

Min första och RIKTIGA kärlek är faktiskt med den killen som jag är tillsammans med nu! Han är hur underbar som helst och världens snällaste,han typ skämmer bort mig lite dock men de ska ju killar göra i bland hähä. Vi har varit tsm i 14 snart 15 månader och jag är överkycklig tillsammans med honom för han får mig att må som bäst när jag mår så dåligt som de bara går att göra,han är mitt allt och han är min allra bästavän!! <3 Vi kan va helt onormala när vi är ihop (ni vet sådär som man är med sin bästavän osv) och de är något som jag verkligen älskar med honom,vi skrattar tsm,vi kan va sjukt barnsliga o jätte störda osv,men de är så det ska va i ett förhållande  Och han är definitift nt som dom anda idioterna innan! Han som jag hade precis innan jakob va dum i huvudet som misshandlade mig och skrek på mig för minsta lilla osv.... och dom andra va bara såna som bytte tjej lika ofta som man byter underkläder osv ^^


Så min RIKTIGA och FÖRSTA kärlek är med min prins som jag har nu! Jag trivs verkligen med honom,jag trodde nt att man kunde göra de me tanke på att jag aldrig har älskat någon annan innan,jag har bara blivit äcklad utav dom andra HAHA! så jag är sjukt glad över att jag har honom nu


       


14/10-11 jag älskar dig mest av allt hjärtat och kommer alltid att göra! BIG LOVE

Av Nicole - 25 december 2012 23:15

Orkar nt berätta om min jul idag,får se om jag gör de imorn ist ^^ Men tänkte börja på listan idag,och se hur många dagar jag kommer göra xD Är dock urdålig på att presentera mig,men ah. Heter Nicole och är 17 år,bor i tråkiga västervik,mina föräldrar separerade för kanske 6 år sen elr nått. Älskar att umgås med vänner men framförallt va med min bästavän becca,jag är tillsammmans med världens bästa kille sen 14 månader tillbaka som jag älskar otroligt mycke! Älskar att fotografera även att jag nt visar så mycke bilder på bloggen.


jag går andra året på IV men sattsar på att komma in på en linje till sommaren. Dock så tänker jag hoppa av skolan om jag nt kommer in på någon linje för tänker nt slösa bort 3 år på IV,så jag går hellre om 1.an och 2.an på en riktig linje. Jag är väldigt snäll som person,men om någon nt är snäll mot mig elr mot min familj,mina vänner elr min pojkvän så är jag världens bitch! Och kan va rätt kaxig ibland men de står jag för  Tycker om att festa även att jag nt gör de så ofta och har nt rökt på 1 år vilket jag är sjukt stolt över hihi  Finns typ nt så mycke mer o skriva om mig,eftersom att jag nt är bra på de alls oså ^^


 

Av Nicole - 23 december 2012 23:14

Tänkte göra en såndär "18 dagars lista" men börjar imorn.


Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad är kärlek.
Dag 5 – Min dag.
Dag 6 – Min bästa vän.
Dag 7 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 8 – Mina syskon.
Dag 9 – Mina drömmar.
Dag 10 – Min första kyss.
Dag 11 – Mitt favoritminne.
Dag 12 – Min favoritfödelsedag.
Dag 13 – Detta ångrar jag.
Dag 14 – Det här får mig att må bättre.
Dag 15 – Det här får mig att gråta.
Dag 16 – Mina rädslor.
Dag 17 – Min favoritplats.
Dag 18 – Det här saknar jag.

Av Nicole - 23 december 2012 17:37

Har blivit så trött på min design så de är sjukt,tyckte att de va helt okej innan för de är ju lixom rosa bakgrund hihi!

Men de ska fortfarande va rosa bakgrund,så färgen försvinner nt men headern är fortfarande bara tillfällig,men ska ädras så snart som möjligt,måste bara hitta tid till de oså.


 

Av Nicole - 23 december 2012 16:47

Vaknade upp brevid världens finaste runt 12 utav att syrran kom in med Liam som satt på mig och kolla massa på oss ^^ Älsklingen kom vid typ 5 på morgonen till mig och så gick vi och la oss direkt när han kom,vi va dö trötta för hade snackat i skype i typ 3-4 timmar inatt kollade på julkalendern när vi hade vaknat och sen hjälpte jag pappa med att göra tacos åt oss. Sen runt 4 åkte älsklingen hem och nu sitter jag i sängen o lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli 6 så att jag och mina systrar kan dra till mamma osv Imorn äre julafton taggar som fan! Har dock nt bestämt vad jag ska ha på mig än,men hittar säkert något hos mamma när vi är där. Sen angående nyår så vet jag nt hur det blir ska eventuellt festa med killen då,men han ska kanske åka till arum och jag vill helst nt åka iväg över nyår... Så om de nt blir något med honom så är jag nog med becca o hennes kille ist o festar i stan!


 

Kör på ytterligare en cambild! Stör mig dock på texten som är på bilden för hade en "gratisgrej" med camen dp bilden togs

Av Nicole - 22 december 2012 23:52

Sitter och kollar på ridiculousness  med syrran och hennes son,satt och proppa i oss en massa chipps,dipp,cola och gurka förut tsm med andreas som oxå va här (min syrras killkompis) som drog för några timmar sen. Skulle egentligen ha duschat ikväll men eftersom att de blev så sent så tar jag de imorn,ska även hem till mamma en stund på kvällen imorn och öppna julklapparna som är där eftersom att vi ska va hos pappa på julmorgonen och sen ska vi käka hos farmor o farfar på dagen och sen ska vi till våran bonus pappa på typ kvällen elr runt kalleanka typ. Älsklingen ska komma till mig en stund imorn och få sin andra julklapp som är hemma hos mamma oså,drog ju hem från honom runt 4-halv 5 förut men saknar honom sjukt mycke redan Ska ta något och äta snart o sen ta på mig mjukisbyxor och bara ta det lugnt och kolla på tv tills jag ska sova


   

Slänger in två cambilder på min systerson som jag tog förut idag

Av Nicole - 22 december 2012 14:07

Har nt haft ngn tid för bloggen sen i tisdags så har nt blivit ngn uppdatering,men hade julavslutning i torsdags och drog hem till älsklingen direkt efter o har stannat där tills nu. Fick min julklapp utav honom redan i torsdags så nu har man en ny mobil oså hihi men har typ nt gjort något speciellt domhär dagarna förutom igår då jag drog till stan och mötte upp storasyster och kollade lite,sen hem till finaste igen och göra mat tillsammans med honom och mysa lite. Ska försöka få upp honom ur sängen nu då han fortfarande ligger och sover haha! Ska eventuellt dra hem senare idag och sova hemma för har ju varit här i ett par dagar nu ^^ ska dra igång nya avstnitt utav "Jesus och Josefine" Kommer ihåg när jag såg på de för flera år sen,så sjukt bra!  


 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards