Min väg och mina känslor

Alla inlägg under september 2011

Av Nicole - 15 september 2011 13:11

Rubriken säger allt,jag har gjort mej en ny blogg för har typ tröttnat på denhär ^^ men kommer ändå att ha kvar den ifall att


Den nya bloggen heter iaf http://niiichole.blogg.se ;D




Av Nicole - 12 september 2011 23:03

Efter en dag me syrran och simon så har jag nu kommit hem till pappa och ska ta mej ngt att äta och sen se film,tog mej en kvälls cigg me simon förut så tror jag klarar mej tills imorn  höhö^^ Imorn efter skolan så ska jag vara med min efterlängtade lilla fru lollo


Av Nicole - 11 september 2011 23:02

Har gjort om min blogg lite blev rätt så nöjd just nu för tillfället(stav?^^) min dag va inte den bästa idag.Jag och sanna har bråkat som fan och jag har nt mått så bra,har varit illamående och har haft jätte ont i halsen och varit jätte förkyldIaf nu ska jag tvätta bort mitt smink och sen göra i ordning mej för kvällen och ta en kvälls cigg vid fönstret,sen går jag och lägger mej i sängen och ser på tv

Av Nicole - 10 september 2011 14:03

Vakna upp hos sanna runt 11 idag och har nt gjort ngt mer än att äta frulle och se på filmSnart drar vi oss ut till stallet en stund och sen ska vi eventuelt käka pizza ikväll bara hon och jag



                        


Av Nicole - 10 september 2011 13:58

Glömde bort att skriva om dagen me skolan igår så berättar de nu ist


Dagen/kvällen me klassen i förrgår va rätt så bra ändå :) Vi åkte ut långt åt fan runt 11 på dagen och skulle fiska kräftor. De va jätte roligt i början sen blev de lite segare men sen blev de sjukt roligt igen! Specielt när jag,becka och michan tog en rodbåt(stav?) och åkte ut jätte långt på sjön sen när vi skulle ro tillbaka så gick de nt som vi hade tänkt oss x'D Båten börja fucka så vi åkte runt i massa cirklar o shit ^^ Men roligt hade vi iaf,sen körde vi 7kamp och sen lite senare på kvällen när de blev mörkare ute hade lärarna tänt en brasa så michan,becka och jag satt vid den lääääääänge och hade jätte mysigt har dock inga bilder på de men aja ^^


Av Nicole - 9 september 2011 13:13

Nt kunnat blogga på några dar eftersom att jag har varit sjuk och igår så kom jag hem jätte sent efter att ha varit ute me klassen osv. Berättar mer om de sen nu ska jag se film,göra i ordning mej och käka  lite


     

Av Nicole - 6 september 2011 15:21

Min dag började nt så bra så jag fick stanna hemma från skolan idag. Idag äre speedway oxå men kan nt gå på de så jag kommer typ få damp

Ne men ah,får se om jag mår bättre imorn så jag kan dra mej till skolan,har bara legat stilla i soffan hela dan framför tv:n

Bjuder på en 2månaders gammal bild ^^


<3

Av Nicole - 3 september 2011 23:53

Min dag började inte så jätte bra ^^ Sanna "tvingar" mej att bädda hennes säng och hjälpa henne me att städa henne´s jävla burar! O jag va hur jäkla trött som helst när jag skulle bädda så jag la täcket helt fel o ah en jäkla massa annat hehe,så de slutade me att hon fick ta över bäddningen haha Sen drog vi ner till stan för att kolla på bio,och jag måste säga att den va hur jäkla bra som helst! den va sjukt rolig och jag satt och grät av garvVi såg på Smurfarna och jag måste bara rekomendera att ni oxå går och ser på den för den va fan bra haha!


  

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards