Min väg och mina känslor

Alla inlägg under juni 2011

Av Nicole - 20 juni 2011 20:01

Har inte hunnit blogga på några dar p.g.a att jag va va på studentfest i torsda´s för min kusin och i freda´s va jag i kyrkan för jag kolla på när min lillasyster hade skolavslutning(själv så slutade jag på torsdagen) och i lördags va jag på 20 år´s fest hos filip i gamleby så sov hemma hos honom fram tills idag! O eftersom att de regna som bara F*N förut idag så kolla jag på "Scooby Doo" med lillasyster ^^ Skulle egentligen ha träffat en kompis idag men orkade inte gå ut osv,så få nog bli imorn ist,för har sjukt ont i magen och hjärtat så blir bara att vara hemma o ta det lugnt hela kvällen


Gammal bild på mej och bästa vän från typ 7.an

Av Nicole - 14 juni 2011 22:37

Hade en sjukt bra dag idag träffade cornelia en stund i dag och hennes kompis Fanny Sen åkte jag även bil med syrran o hennes killkompis genom stan osv och dunka hög musik,fett nice vare ;D Iaf sen åkte jag,mamma och lillasyster på speedway,vi körde mot dackarna..och vi hade ledningen tills dom börja f*cka sej och vann -.-'

Jag blev så arg så jag skrek lite fin fina ord men som tur va så hörde inte mamma att jag gjord de Ne nu blire att se på "Scrubs" och sen sova är sjuuuukt jäkla trött


godnatt


Av Nicole - 14 juni 2011 14:58

år bli ett snabbt inlägg nu,för min älskade vän cornelia från sthlm har kommit till stan så nu ska hon och jag ut o åka bil med min syster o hennes killkompis,sen ska vi nog bara ta o chilla runt lite

Av Nicole - 12 juni 2011 22:18

Hemma från lollo sen typ ngn timma sen,o som ni såg så gjorde hon ett fint inlägg om mej förut (not) xD men som sagt jag hade lite dampryk elr (VI hade) men kul hade vi iaf,vi bada i hennes pool,prata en massa skratta lyssna på musik o skrev till en massa fula muppar på msnJust nu ligger jag i sängen med datan i knät och pratar med finaste lollo på msn och världens saknaste filip på sms o lyssnar på musik,ska snart se på film o sen försöka sova,har ju seg skola  imorn -.-'

avslutar inlägget med en skön låt


Av Nicole - 12 juni 2011 19:11

hheeeeej, nicollons sjukt söt läsare :D

hon har damp just nu o kan inte blogga själv så gör de åt henne när hon tp ligger o dampar o så men ah, så kan de gå vi har typ badat i min grymt fina pool ;)

hahahahhah, as kallt ;o

nico har världens sämsta musik smak o för dom som inte vet så är de nichole :D <3

heeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhehehehhehehehehehhe
hehehehhe

damp kallas de :D <3


hejdå :D <3


jag är bäst !!!!!!!!!!!!!!!

nichole suger !!!!!!!!1 

Av Nicole - 12 juni 2011 16:27

Blir att åka till finaste lollo i verkebäck nu efter 5 så får se vad vi hittar på,blir nog det gammla vanliga:skratt,prat och damp måste skynda mej att fixa det sissta nu och sen dra till bussen :*



Av Nicole - 12 juni 2011 02:40

Kan inte sova så dunkar musik på högsta volym i hörlurarna och tänker på allt o ingetSaknar min bästa vän Sanna nått så otroligt mycke,hon har inte varit hemma på typ 2 månader,men förhoppningsvis så kommer hon hem i veckan o då jävlar ska jag krama sönder ungen! Det är skapligt tomt här hemma utan henne asså Ne funderar fn starkt på att kolla på en film nu en stund och sen försöka sova,får försöka blogga mer imorn ist


Jag Älskar Dej Mest Av Allt Bästa Vän!

Av Nicole - 11 juni 2011 23:12

Har inte bloggat på några dar eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska blogga om just nu ^^ O eftersom att en utav mina bästavänner tjatar på mej att jag skulle blogga idag så får jag väl lägga upp bilder på henne så kanske hon blir tyst sen?


ne men serri det jag kan säga om den tjejen är att hon är världens underbaraste,finaste och en utav dom bästa som finns!Jag älskar henne så otroligt mycke och när hon va lite små lack på mej över en sak(som jag inte ska ta upp här..) då gjorde det så jeffla ont i hjärtat,allt kändes som en dröm,jag trodde inte att vi skulle bli vänner igen..Men som tur va så blev vi de och det är jag sjuukt glad över,för hon stöttar mej upp till flera tusen% och hon finns alltid där för mej när jag verkligen behöver henne,hon lyssnar o förstår,hjälper och pratar ut.Skulle jag förlora henne igen vet jag inte vad jag skulle göra,för utan henne är jag ingenting.Jag älskar dej lollo


     

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards