Min väg och mina känslor

Alla inlägg under september 2011

Av Nicole - 2 september 2011 22:49

Min kväll har spenderats me bästa vän,jag gick och mötte upp henne vid tåget runt 7 typ,sen drog vi till willys och handla lite.Träffade en killkompis där me som jag nt har sett sen i början av sommarlovet xD Drog sen hem till henne och åt lite och kolla på en sjukt äcklig film på tv Iaf nu sover min älskade smurf och jag typ dunkar musik i hörlurarna och kollar lite på datan :)



Jag älskar dej mest av allt hjärtat,du är guldvärd glöm aldrig de sanna!<3

Av Nicole - 2 september 2011 08:57

Gjorde den här videon i går/natt till världens bästa vän!

Sanna jag hoppas att du vet hur mycke jag älskar dej gumman


Av Nicole - 1 september 2011 17:56

Skolan gick inte så jätte bra idag hehe jag typ svima av osv(tänkerinte gå in på´re här) men de positiva me dagen va att vi fick sluta typ halv12 o jag är sjukt glad över att jag har becca i skolan asså,hon är världens finaste ängel och hon är hur underbar som helst och jätte söt o snäll! Iaf i morn äre freda och då ska vi göra någon media grej i skolan,och efter skolan ska jag träffa min älskade bästa vän woop woop! hähä Och om ni vill veta så är jag hungrig så ska laga mat till mej och sen ska jag se "16 and pregnant" <3!


Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards