Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Nicole - 2 mars 2011 23:08

Följde ju med pappa och hämtade lillasyster på fritis idag och resten av dagen skrev jag på inlägget nedanför ligger i sängen och lyssnar på en massa musik och kan inte sova.... och jag som MÅSTE upp tidigare imorn för att sjunga för min lillasyster tsm med pappa eftersom att hon blir 9 år imorn!(men ser ut att vara typ ja venne 5 elr ngt kanske haha xD) Elr aah pappa kommer att tviga upp mej vid typ halv7 imorn -.-' och går jag  inte upp då kommer pappa och melinda(lillasyster för er som inte vet) spruta vatten på mej.... inte okej Aja skitsamma just nu,jag som är såååå EB har ju fn glömt att köpa present till mitt andra lilla  hjärta(melinda) så fick pengar av pappa förut så drar till stan dirrekt efter skolan,slutar ju ändå 12 imorn så får köpa ngt till syster då 


Eftersom att jag inte kan sova så ska jag kolla efter ngt som jag kan ha till mina strumpbyxor imorn,ska oxå försöka ringa min älskling och fråga om han har lust att komma hit imorn och fira min syster för hon gillar min kille jätte mycke och de märks på henne haha! Ja han gillar ju henne oxå för han är världens gulligaste mot henne naaw! :'D O lixom melinda vill ju att han ska komma imorn så jaa vi får väll hoppas på att han kommer då(om han nu inte ska träna GRRRR!! hihi^^)


  

Hitta ingen bra bild så får bli en från när jag gick i 7.an xD

Av Nicole - 2 mars 2011 18:15

Kort skoldag idag gick bara till kl 1,var ju oxå hos mamma en stund idag och skulle hämta lite saker och då var hennes kille där oxå och han hjälpte mej att fixa det sissta på mitt skriv bord,sen började vi prata om att han och mamma ska eventuelt till lingköping ngn dag och då nämnde dom musikaffären och jag frågade mamma om hon kunde köpa en elgitarr till mej men då sa mamma´s kille : Jag har en som du kan få! ska bara köpa mej en ny först så får du den sen, det tar bara några veckor! Gissa om jag blev glad?


  


Skulle inte vara helt fel om den såg ut så som på bilden men tror knappast att han har en rosa gittar HAHA XD(men skulle vara fett coolt!)

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards