Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Nicole - 22 april 2011 16:36

Denhär låten lyssnar jag på tusen gånger om och sjunger högt som f*n me HAHA! xD Väntar på att mammie ska komma hem med maten så jag får äta innan jag dör,sen kanske det blir att träffa folket idag me


Slänger upp en ful och gammal bild på mej när jag va blond


                                 

<3!

Av Nicole - 22 april 2011 00:34

Hade en sjuuuuukt grym kväll idag! Först en chill dag i skolan sen va jag med amanda och carro en stund,sen kom mamma och hämta mej så drog vi och handlade sen hem och lämna allt o sen drog vi vidare till mormorf för att äta taccos osv.Sen träffa jag Annie en stund så drog vi till stadsparken och träffa fint folk Annie drog efter en liten stund,sen var jag med Cissi,elin,fanny,kråkan,johnny,linnéa,nattiz och några fler.Sen drog typ allt och alla,förutom jag,kråkan,cissi,fanny och johnny vi drog oss till åhmans en stund sen kom linnéa och nattiz tbx! Senare vid 11 följde jag och kråkan cissi hem sen följde han mej hem ;D Snacka om att vi hade en sjukt fin kväll asså,måste bara göras om snart igen,tror de blir typ imorn elr ngt Nu blire datan en stund till sen sova är cp trött..


Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards