Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Nicole - 11 augusti 2011 22:02

Blir ingen öland imorn me familjen -.-' men jag kommer ha de roligt ändån för ska få träffa min efterlängtade bästa vän!! Så blir att hyra film me henne imorn och ta nya "sexiga" bilder på oss *host* xD som t.e.x denhär bilden ^^

|

|

v


Haha ne men serri jag är cp trött så har tråkigt ska se film me syrran snart och käka godis så vi blir feeeeeta!

Av Nicole - 11 augusti 2011 14:08

Blev ingen sista teori för mej idag och ingen körning heller,natten var hemsk jag kunde nt sova för mådde jätte illa osv osv. Just nu sitter jag och kollar på "Disney Channel" och väntar på att syrran ska komma hem me matenSen får jag se om sanna har ngn ork till att kommaförbi mej en stund efter att hon har varit ute hos hästen,för hon flyttar från västervik på sönda och kommer nt flytta tillbaka förrens vi har tagit studenten som är om typ 3-4 år... Iaf så måste jag ta det lugnt hela dagen idag för imorn ska jag,mamma och mina syskon åka till öland över dan :)



Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards