Min väg och mina känslor

Alla inlägg under juni 2012

Av Nicole - 5 juni 2012 18:03

Nånting som jag stör mig på är att i flera månader så har det stått att dom ska fixa en app till bloggplatsen.se men nt fan har den kommit än!!! -.-' 



   


Exakt så här har det stått hur länge som helst men ingenting har hänt än.... -.-'


Av Nicole - 4 juni 2012 22:15

Drog till stan efter skolan med syrran och hennes son, köpte en present till älsklingen som fyller år nästa månad dock så är jag nt klar med hans presenter än har ju bara köpt en och han ska få mer än så

På onsdag natt sitter jag på flyget till Paris med några andra från klassen + 3 st lärare,jag och becca ska dela rum på hotellet,jakob ska dela med hampus och sen vet jag nt vilka dom andra ska dela med ^^ är sjukt nervös men de kommer bli sjukt roligt! på söndag ska vi till båda parkerna på Disneyland och på fredag (tror jag det va) så ska vi åka upp till eiffeltornet,sen har jag ingen aning om vad som händer förutom att vi ska till massa affärer osvJag är sjukt taggad men somsagt är oxå nervös hehe men vafan jag över lever och dessutom så får jag åka med två utav dom bästaste som finns så de är jag glad över,kommer ta en jäkla massa bilder både i Paris och på vägen dit,så jag lär lägga upp en massa bilder här sen! 


         

Av Nicole - 3 juni 2012 22:34

Har nt bloggat på typ en vecka för har nt haft ork elr tid för de,men har spenderat helgen med världens finaste och har haft det allmänt mysigt! Kollade på film tillsammans med hans bror och vi grillade lite på dan i lördags osv :) imorn är det skola igen så ska gå och lägga mej snart med älsklingen i mobilen,det är sjukt segt att blogga från en IPhone så de blir inget långt inlägg nu + att de blir ingen bild heller.

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards