Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Nicole - 19 november 2012 22:48

Har äntligen bytt header för ett tag,dock så är bilderna på mig o älsklingen gamla men jag gillar den starkt iaf!


 

Av Nicole - 19 november 2012 21:48

Har tänkt försöka ta upp bloggen igen från och med nu ^^ den har varit nere ett bra tag för har nt haft varken ork elr lust till att blogga,men nu vill jag ta tag i den igen! Sov iaf hos älsklingen hela helgen tills idag och drog till skolan runt halv 9 för de är ungefär då vi börjarsen kom min syster och hennes son och mötte upp mig vid skolan när jag slutade vid 2. Drog ner till stan och provade ett par skit snygga shorts som jag nt ens hade råd me -.- sen drog vi till en affär där en kompis till oss jobbar och pratade lite med henne innan vi drog till mejeriet och käkade lite o prata även med erika och hennes kompis. Tog sen hissen upp till pappa´s jobb för att fixa några papper o prata med honom osv. När vi skulle gå hem så gick jag även förbi mamma för att hämta datan o lite saker för har flyttat till pappa för denhär veckan,o när jag kommer till pappa får jag ta på mig skor o jacka igen för han vill ha med mig och min lilla syster till farmor & farfar ^^ när vi har varit där en stund så får jag reda på att min gammelfarmor har cancer i njuren (tror jag de va) men läkarna kan nt göra ngt åt de eftersom att hon är 90 år När vi kom hem sen iaf så skulle jag gå till köket för att fixa internet till datan och på vägen dit halkar jag på golvet och slår i armen sten hår i en grej som sitter på dörren (vet nt vad de heter) så kan knappt röra armen och sitter nu med ett bandage på armen. Även att de gjorde/gör sjukt ont så vare ändå roligt och jag skrattar fortfarande åt de 


   

Nt dom bästa bilderna eftersom att jag tog bilderna med vänsterhanden,är högerhänt egentligen

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards