Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Nicole - 4 augusti 2012 20:26

Satt och åt på kina resturangen förut idag med pappa,systrarna,pappa´s kompis och Liam. Skapligt gott vare,har nt ätit där sen typ förra sommarn tror jag? Drog sen till hemköp med storasyrran och mötte upp Jenna,drog mig sen hem till pappa och nu sitter jag och kollar på Sommarkrysset med honom och lillasyster o dricker cola!


       

3 små rätter med friterad chyckling <3

      

(Haha pappa fick en väldigt rolig överraskning i sin mat ^^) Nej men pappa råkade lägga dom sådär på tallriken och han märkte de nt förrens han skulle börja äta xD

    

Efterrätten blev glass med friterad banan,hade aldrig ätit de innan men kan säga att de va nt de godaste men de funkade!

Och såklart deras goda chips!


Av Nicole - 4 augusti 2012 02:00

Har nt haft tid till att blogga på ett bra tag,har haft så mycke att göra och har även umgåts mycke med min pojkvän osv eftersom att han nt jobbar längre! Och i torsdags så fyllde jag även 17 år så blev firad utav pappa,älsklingen och släkten på pappa´s sida. På måndag blir jag firad utav släkten från mamma´s sida eftersom att jag ska till henne den veckan,idag(igår fredag) så drog jag hem från älsklingen runt 1-2 och sen fixade mig lite,åt mat sen drog jag ner till stan med sanna som kom förbi,tog en sallad på donken och satt o snacka en hel del senare drog vi hem till mig och kolla film typ,sen hem till henne hämta min pressent som jag fick utav henneDrog sen hem till mig och gjorde nt så jätte mycke faktiskt,hon somnade när jag satt och ladda ner en film så ah nu sover hon och jag dunkar musik i hörlurarna och ska snacka skype med älsklingen snart Sen blire att dra igång en film och försöka sova.


 

Cam bild på älsklingen och mig!

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards