Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Nicole - 3 februari 2013 17:29

Spenderat helgen med världens bästa och har bara tagit det lugnt oså,spelade lite ps3 i fredags och gjorde egen pizza och åt massa godis o kollade på gladiatorerna och myste massor! Igår drog jag hem till mamma och firade henne med släkten på hennes sida även att hon fyllde år för någon vecka sen ^^ senare gick jag hem till bästa igen och sen gick vi hem till min storasyster och åt mat och pratade lite. Bobba och rasmus kom även förbi en stund o sen runt 3-halv4 somnade vi,orkar nt berätta allt vi gjorde idag men vi såg på Polisskolan 1 och sen runt 4 drog finaste hem osv. Sitter just nu ensam hos pappa och kollar på tv o dunkar musik på högstavolym,ska sova själv här inatt så de blir rätt soft!


   

2 bilder från instagram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards