Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Nicole - 13 november 2011 21:00

Drog hem från älskling runt 6-halv7 och umgicks med systrarna och pappa en stund,sen kolla vi på "Gustafsson 3 tr" efter de drog jag in på rummet och ligger nu i sängen och snackar med fint folkSka träffa världens bästa lollo och nathalie på tisda!! har nt träffat dom på ett jeffla bra tag numen så blire när man har haft fullt upp...får försöka träffa dom lite oftare nu! Fyfan eftersom att hampus och jocke drog runt halv7-7 i morse o älskling & jag somna typ 10-kvart över 8 i morse så lär nog jag vara vaken hela natten nu me haha 

Ne nu ska jag kolla lite tv på datan :P


     

Haha älskar dej mitt lilla sär

Av Nicole - 13 november 2011 18:45

Grattis pappa på farsdag,jag älskar dej jätte mycke!


Rätt så gammal bild men gillar den fortfarande

Av Nicole - 13 november 2011 03:21

Hah fick jag sova? nae Skulle nt tro de xd men har rätt så roligt ändå :) får nöja mej me att kolla runt på internet lite o blogga när jag känner för't :P

Av Nicole - 13 november 2011 01:06

Ligger hemma hos älskling i hans säng och kollar när han,hampus och jocke spelar skit spel ^^ dock nt de roligaste men ligger och små garvar lite för älskling och hampus typ dampar på varandra o ah dom låter som ett gift gammalt par hahaha xD aja iaf har sovit hos baby sen i torsdags o de har varit hur mysigt som helst :-) vi va barnvakt åt min lillasyster i torsdags o vi tog me henne till donken,köpte mat till henne och sen fick hon leka en stund där me :-) ae nu börjar jag bli trött så ska nog försöka sova en stund (dvs om jag kan haha ^^) annars får jag klunka cola och försöka hålla mej vaken xDbtw bloggar från babys mobil så har ingen bild att ladda upp :-P

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards