Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Nicole - 24 november 2011 19:30

Att dansa med huvudvärk och liiite illamående brukar egentligen nt funka,men ikväll måste de fn göra de!Även om jag skulle bli ännu mer illamående så ska jag fortsätta för vi måste klara dansen helt nu.Och dessutom så ska älsklingen sova hos mej inatt och han lär ju dock få masera mej efter dansen för kommer ha cp ont i hela kroppen Ne nu får pappa ta och komma för orkar nt va kvar här längre,måste få gå ut och träffa becca,mikan och ramona


 

Av Nicole - 24 november 2011 13:11

Hemma från skolan idag och är sjuk,fick även reda på att jag har råkat smitta pojkvännen meSka vara barnvakt från 5 till 7 ikväll och sen kl 8 har jag dans till 9,så måste sova ett bra tag nu så jag orkar me dansen ikväll eftersom att de nt alls är långt kvar tills vi ska ha showen osv.Ligger och kollar på "16 and pregnant" och längtar tills syrrans babis kommer ut :'D men måste typ sova nu för annars kommer jag nt orka me dansen och jag ska dansa idag om jag så skulle ha 40 grader´s feber så ska jag dansa!


                      

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards