Min väg och mina känslor

Alla inlägg under november 2012

Av Nicole - 3 november 2012 19:10

Har nt bloggat på snart 1 månad såg jag idag ^^ men har verkligen nt haft ngn ork elr lust till att blogga,har typ ingen aning om vad jag ska blogga om heller men idag har jag iaf tagit det lugnt,vaknade runt 11-halv12 och gjorde sen i ordning mig och drog till stan med syrran o hennes son runt 3. Gick förbi bryggan och mötte på älsklingen en stund för han är där inne o lanar tills imorn! Drog sen vidare till corner och käka lite och satt där ett bra tag o snacka om allt möjligt,sen runt halv6-6 gick vi hemmåt och nu sitter jag o kollar på teknad Scooby Doo ska se om jag orkar fixa en ny header ikväll,har viljat göra en ny länge men har nt haft "nya & snygga" bilder till de. Men annars fixar jag de kanske imorn,om jag ens kommer ihåg bloggen då hehe ^^


Dagens frisyr <3!


 

      

 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards