Min väg och mina känslor

Alla inlägg under april 2011

Av Nicole - 11 april 2011 21:33


Amanda älskling,du är en av dom bästa vännerna som jag har och kommer aldrig att släpa taget om dej hjärtat! Jag lever för dej gumman,men jag lovar den dagen du dör,dör även jag! Du har alltid funnits där för mej när allt var som dåligast och nu gör jag desamma för dej älskling,utan dej är jag ingenting.Amanda du är min andra halva och jag lovar att INGEN/INGET kan skilja oss åt,det ska alltid vara du och jag hjärtat!Okej vi har bråkat en del och kallat varandra lite fin fina ord oså haha

Men du är och förblir min bästavän,min syster och min andra halva!


Jag Älskar Dej BästaVän!!



Av Nicole - 9 april 2011 11:13

Vakna upp brevid amanda hos henne för en liten stund sen och nu ska vi käka frulle o fixa oss,sen kommer lollo förbi och då drar vi ut för att fixa en massa shiet inför ikväll. Sen jävlar blire en heeeeeeeeeeeel gryyyyyyyyym kväll med några av dom bästa brudarna + ett bra antal pers till  jag lovar de kommer bli en så jävla sjukt bra fest ikväll Får se om de blir fler inlägg innan festen ikväll,annars blire imorn när jag är bakis höhö


 

Av Nicole - 5 april 2011 22:01

Drog ut en sväng med syrran och hennes kille för att prata en stund men ska ta och fixa té nu och sen försöka somna tidigt ikväll me tanke på att jag nt sov något  natt.... Ska messa med mina fina brudar oxå innan jag somnar och bestämma en massa saker inför helgen osv! kommer bli en gryyyyyym helg känner jag på mej,är så jävla taggad så de finns nt asså!!


 

Av Nicole - 5 april 2011 20:40

Tack tjejer och killar för att ni gjorde min dag! Det betyder sjukt mycke och tjejer jag ÄLSKAR ER!! Amanda,zanna, ella och lollo ni betyder massor för mej ni är bäst

Hade en sjuuuukt rolig dag/kväll med dom finaste brudarna


Av Nicole - 5 april 2011 13:57

Dunkar musik i högtalarna för att få bort alla tankar,sammtidigt som jag väntar på att Amanda ska komma hit för att släpa ut mej med några vänner och ha kul.... har nt ens varit i skolan idag p.g.a en massa shiet

Av Nicole - 5 april 2011 11:36

In den bästa bilden men....

Av Nicole - 4 april 2011 22:37

Hade en sjukt fin dag med amanda och ella,vi mötte några töntar o va med dom enstund sen runt halv 8 drog ella hem och jag och amanda gjorde sällskap med ngra,sen hem till mej och käka o sancka och sen efter att hon dragit så hoppa jag i badet och nu ligger jag framför tv.n och dunkar musik samtidigt som jag kollar på ngt skit program I morn efter skolan blire häng med amanda,lollo och eventuelt ella! Kanske att vi träffar en massa annat folk me,måste ju fan passa på nu medans man kan


Tog bilden precis innan vi träffa folket förut :P

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards