Min väg och mina känslor

Alla inlägg under april 2011

Av Nicole - 16 april 2011 23:04

Sanna och jag tog oss en kvällspromenad förut i 1 timma och pratade om allt möjligt,mysigt vare iaf! När vi sen kom in så kollade vi på en sjukt bra film dock var den lite rubbad men ^^ tror vi ska se en till film snart innan vi ska sova. Får se om vi ska till stallet imorn me elr nt(dvs om jag orkar xD) men vi ska iaf träffa amanda en stund imorn Det här blir sissta inlägget för idag men bloggar mer imorn,godnatt


 

2 gammla men RIKTIGT fula bilder

Av Nicole - 16 april 2011 18:42

Vakna upp brevid sanna idag och drog ut till stallet och red en massa Sen drog vi hem till mej och käka,sen till affären för att köpa cocacola och lite godis,och nu sitter vi hemma hos henne och ser på "16 and pregnant" och ska snart baka eventulet,sen lite senare blire att se skräck filmer


   

Av Nicole - 14 april 2011 23:05

Blir att sova nu efter filmen måste orka me skoldagen imorn eftersom att jag ska hänka sanna te stallet en stund efter skolan och vara där typ hela dan osv



Av Nicole - 14 april 2011 22:00

Skolan idag var helt okej,kom i tid för första gången på månader! Haha Syrran och hennes kille kom och hämta mej när jag hade slutat sen hem till mamma och prata lite,sen åkte jag och mötte papa så drog vi och hämta lillasyster på skolan. Sen lämna henne hos mamma medans vi skulle handla och sen vidare hem för att käka och sen kom sanna(min kusin) och hämtade mej så vi åkte hem till henne och chilla en massa och prata igenom lite saker oså Sen vidare till netto för att köpa cocacola och godis o sen hem till sanna igen för att se på en film och efter ngra timmar hämtade mamma mej och nu är jag hemma hos pappa och möglar framför datan på rummet


Black Ingvars så jävla klockrena xD (Y)

Av Nicole - 13 april 2011 19:26

J*vla blogg f*n! -.-'  Jag skulle byta min profil bild på bloggen och sen när jag skulle kolla hur det blev så såg jag att min header hade försvunnit,bakgrunden me och profilbilden va samma som innan!Ska se om jag orkar fixa tbx allt idag annars blire i morn elr ngt


Känner att jag skulle vilja göra samma sak med min data som på bilden under^^


              

Av Nicole - 13 april 2011 16:45

Efter skolan drog jag hem och tog kaffe o satte mej vid datan,sen ngn timme efter kom pappa och hämta mej så stack vi och hämtade lillasyster på fritis Sen lämna vi henne hos en kompis och sen åkte vi vidare till farmor & farfar,satt där och fika o prata om allt möjligt.Sen drog vi oss hem och nu dunkar jag musik i hörlurarna på högsta volymoch kollar på tv och snackar med finfina brudar på msn


BästaVän sen bebis<33333333333333

Av Nicole - 12 april 2011 16:08

ASSÅ SHIIIIIIT! -.-' Jag börjar fan spåra ut totalt nu,jag lovar min data flyger ut från fönstret snart om du nt slutar dryga dej! Vill blocka dej men har nt hjärta till de just nu de har lixom bara gått 2 veckor(från o med i morn) aja,ska ut och träffa melina en stund och lugna ner mej innan huset går sönder Sen träffar jag eventuelt Amanda baby och ella pella


Försöker lugna ner mej med den här låten men tror fan jag får lyssna på annan musik -.-'


Av Nicole - 12 april 2011 14:27

Måste bara länka en kille´s blogg här,asså han´s musik jag bara ÄLSKAR DEN!

Han är sjuuukt jäkla bra och jätte trevlig! Visst har bara träffat han en gång men ändån han va hur snäll och söt som helst! Så kolla in hans blogg och lyssna på hans musik me!

 
 
har dock ingen bild på honom,känns nt så snällt att bara "ta" sådär men klicka på länken så ser ni snyggingen där

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards