Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Nicole - 6 maj 2011 23:45

När livet sviker äre bra att vara två älskling!


Ja jag vet att jag ser ut som en fjortistönt på bilden över -.-'

Jag älskar dej BästaVän!


2 utav dom bilder som vi tog sen jag var med amanda för några dar sen

Vi måste bara sluta bråka så som vi gör för vi båda vet ju hur mycke vi behöver varandra och varandras stöd!


Av Nicole - 6 maj 2011 20:30

Blev ingen skola för mej idag mådde skit helt enkelt! Så fick va hemma idag och ha lite tråkigt men de funka,åkte iaf till värkebeck(stav?) med mamma och lillasyster idag för att köpa godis Och eftersom att jag nt mådde bra idag så fick jag sitta och tröstäta hela kvällen på chips,godis och cocacola så nu mår jag illa ist och känner mej fetare än FETAST! Just nu dunkas det hög musik på basen/högtalarna och pratar med vänner på msn och kollar min fb osv,ska nog sova tidigare ikväll om jag kan dvs med tanke på hur mycke cola jag har druckit så kanske jag nt kan somna tidigt ikväll/natt


Slänger up några bilder på mej som jag tog i morse och en bild på broshan som jag tog för några dar sen


     

Fridde broshan<3

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards