Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Nicole - 22 maj 2011 12:30

Frågorna från:


Rasha
Vilka bloggar följer du?
hur många unika besökare har du ungefär varje dag?
Vad tycker du om mig?
och gillar du fortfarande K?
Och isf, går det bra? :)


Svaren:

Dom bloggarna som jag följer är:

Din (Raashaas.blog.se)

miixx.se

micahs.se

retzman.blogg.se

dessies.se

esther.favs.se

fokis.se

isabelles.se

o sen äre några andra som jag inte orkar skriva upp ^^


Som mest har jag nog mellan 10 och 15 unika besökare varje dag


Jagtycker att du är världens finaste vän och den mest underbaraste person som jag vet,du betyder sjukt mycke för mej gumman och du är guld värd!Saknar dej sjukt mycke gör jag oxå


Ja jag gillar fortfarande "k" hihi och nja det går väl sådär har inte pratat med han så mycke nu på några dar men får se vad som händer när jag träffar honom på torsdag  


Det var alla svar på frågorna och till er andra som läser dethär nu....

gör mej en tjänst och klicka på hennes namn över frågorna och följ gullungens blogg för det är hon värd :)<3333


Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards