Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Nicole - 19 maj 2011 22:28

Sanna Larsson,min finfina syssling/kusin,min andra halva,min bästa vän!

Jag saknar dej så otroligt mycke om du bara visste,så därför vill jag att du ska bli frisk igen så att du kan komma hem så vi får ha våra damp dagar/kvällar tillsammans igen! Gumman utan dej är jag ingenting,så därför vill jag inte leva utan dej....bli frisk och kom hem igen mitt hjärta för jag saknar dej och det är sååå himmla tomt utan dej om du bara visste.V kan inte sms:a elr prata på msn eller nånting,så snälla gör dethär för min skull: BLI FRISK!

Saknar dej min smurf!



            

Av Nicole - 19 maj 2011 22:10

Johanna underbara johansson,shiiiiit vad jag saknar dej unge!VI har inteträffats på ett helt jäkla år snartSå nu jäklar taggaaarrrr vi fram tills på torsdag baby då vi har en hel dag tillsammans med 2 st andra brudar fyfan vad nicelinköping i en heldag på torsdag,först lär det bli suuuper segt på museumet -.-' men sen efter de då är inte linköping säkert längre kan jag ju lugnt lova!


TAGGGAAAAA!
 

 

Hon brukar inte vilja vara med på kort så det är därför som den sista är så mörk :)

Av Nicole - 19 maj 2011 20:38

När jag trodde att det inte kunde bli en bättre dag,så fick jag höra av mamma att jag ska få en systemkamera på onsdag utav min älskade pappa och farmor &farfar! Så nu kan ni garanterat få se en jäkla massa bilder på fredag efter att jag kommit hem från linköping sent på kvällen på torsdagen


Av Nicole - 19 maj 2011 10:02

Idag äre exakt en vecka kvar tills jag åker till linköping med min gammla klass!Först ska vi på något tråkigt museum.... sen blire stan i timmar med 2 fina tjejer och kanske att det blir någon mer, sjuukt roligt lär det ju bli iaf


Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards