Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Nicole - 8 juli 2012 23:21

Har typ inget att blogga om just nu så bjuder på kvällens låt som spelas hundra gånger om typ ^^ 


Av Nicole - 8 juli 2012 15:01

Vaknade runt ett utav att pappa´s tjej kastade kallt vatten på mig,nt de skönaste sättet att vakna på men de va de enda sättet  att få upp mig ^^ Vädret idag är ju nt de roligaste heller,de har åskat lite och nu spöregnar de utehade tänkt gå ut och gå med sanna en stund idag,men tror jag helst stannar inne assåfår se om jag träffar älsklingen senare idag,annars tar i de kanske imorn elr ngt,va ju hos honom igår sov hos honom i fredags och sen igår drog jag hem,för han skulle ha fest och så kom de två tjejer dit som jag nt tål och kan nt va i närheten av,så de va bara bra att jag drog hem för annars hade det blivit bråk typ ^^ ska ta och duscha nu och sen göra i ordning mig,så får jag se va jag ska göra sen


   

Av Nicole - 8 juli 2012 00:02

OMG så jäääävla söta ungar asså!!Haha okej dom säger två saker som dom kallade varandra för som man egentligen nt ska kunna i den åldern men asså när dom pussas,ååh de är såååå gulligt! :'D


 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards