Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Nicole - 12 juli 2012 04:04

Har typ ingen tid till att blogga nu på ett tag men de är för att jag är hemma hos pojkvännen och då orkar jag typ nt blogga ngt,elr jag hinner typ nt de rättaresagt Men idag(igår) så kom de lite folk hit och vi kollade på ngn spök film typ?! har ingen aning om vad den hette men den va sjuuukt äcklig och så satt jag nt brevid älsklingen heller o då blev de typ tusen gånger så mycke läskigare ^^ kan ju nt sitta och hålla om hans kompis precis som satt brevid mig,för de skulle se sjukt ut + att jag skulle aldrig kunna göra så mot jakob heller! men iaf när den va slut så kollade vi på scarymovie 2 (stav?^^) efter den så drog typ alla och jag o älskling gjorde oss varsin hamburgare elr han gjorde dom åt oss hihi,sen satt han o spela cs en stund och sen även lol,nu är han ute och jobbar (sommarjobb) börjar kl 02:00 och kommer hem typ 06:00 så jag ska nog dra igång en film nu och vänta på att han kommer hem igen jag är ensam hemma i han´s hus så de är lite små läskigt,fast jag har ju datan och film + mobilen så de gör ju nt så mycke


 



Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards