Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Nicole - 23 juli 2012 23:02

Vaknade runt 3-halv4 idag och gjorde i ordning mig,packade och drog hem till mamma.Sen mötte jag upp syrran och grävling utanför mamma så drog vi ner till donken och jag o jennifer tog varsin sallad o grävling satt och lekte lite med liam På vägen ner så fick jag världens sötaste läskburk utav honom som jag har letat efter överallt men nt har hittatmen nu när jag vet vart dom finns så ska jag fan bli stammis där asså xD Sanna stannade kvar i målilla idag så hon kommer hem imorn ist,lagom tills vi ska på speedwayen typ,hon kommer hem runt 6 typ och då äre bara en timma kvar tills de börjar så vi åker dit direkt när dom har hämtat upp mig oså. Sen efter de åker jag hem till älskling och är där ett tag,elr ah vet nt hur länge de blir men tog oxå en glass på stan med jennifer då när grävling hade dragit,fick en jätte söt djurbägare o fick själv välja färgen mihihi!


       

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards