Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Nicole - 4 september 2012 20:52

Va i väg på dollarstore en sväng med mamma och storasyrran förut medans lillasyster va på bio med en kompis,hittade lite som jag ville ha men hade inga pengar så köpte inget. Idag så vare speedway men kunde nt åka dit eftersom att jag är galet förkyld osv och om jag sitter där ute i typ 2 timmar så lär de bli ännu värre och de vill jag helst ntfår hoppas på att de gick bra för oss nu ikväll iaf,ska ta och käka ngt nu och sen se på "ung och bortskämd" o efter de ska jag se på flera avsnitt utav "New Girl"


 

Av Nicole - 4 september 2012 13:15

Vaknade för ungefär en timma sen och väntar nu på att syrran och hennes son ska komma hit och göra sällskap med mig måste även låna hennes mobil för att smsa älsklingen eftersom att mina sms tog slut idag..... Halsen har oxå blivit mycke värre så får se om de blir ngn skola imorn elr nt,sitter iaf och trycker i mig en massa halstabletter och dricker massa te o ser på DisneyChannel




 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards