Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Nicole - 10 september 2012 22:07

Kommer nt kunna uppdatera så bra här på ett bra tag,min data som älsklingen köpte åt mig har typ gått sönderelr ah hårddisken är trasig så måste fixa en ny och dom pengarna har nt jag förrens i slutet av denhär månnaden..... så har fått tagit tillbaka min gammla och sega lilla data ist och eftersom att sladden till den är trasig så får jag låna pappas ibland,men kommer nt kunna ha den så mycke så antingen får jag lägga ner bloggen ett tag,elr så får jag uppdatera när jag kan ist. Men jag hoppas på att kunna låna den så mycke som möjigt,speciellt på typ söndag för på lördag ska liam döpa sig så de lär bli en heldel bilder ifrån dopet osv Nu ska jag iaf dricka upp min cappuccino och sen vänta på att min älskling ska ringa mig 


 

Gammal bild i repris vilket nt gör mig ngt för jag bara Ä-L-S-K-A-R den bilden hihi!

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards