Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Nicole - 17 september 2012 12:15

Har gjort ett tidsinställt inlägg med bilder från Liams dop som va i lördgas! <3 Dock så kan nån bild ha blivit lite suddig men de är skitsamma 



                           

Av Nicole - 17 september 2012 10:16

Stannar hemma från skolan idag p.g.a huvudvärk osv,ska dra till mamma sen när jag har tagit på mig lite kläder och slängt upp håret i en toffs. Bilderna från Liams dop kommer att komma i ett tidsinställt inlägg sen eftersom att jag nt har min data som jag fick utav älsklingen just nu så har nt jag ngn data som jag kan ha hos mamma,för den här laptopen suger..... I Fredags så hade jag och min älskling 11 månader tillsammans,dock så gjorde vi inget spec utan vi tog de bara lugnt och käkade pizza och såg film osv  Just nu så sitter jag iaf och dricker varm O'boy och kollar på lite "tjej filmer" som t.e.x Mean Girls,Legally Blonde och Pledge this  pratar med mitt hjärta som oxå är hemma från skolan idag stackarn   


        

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards