Min väg och mina känslor

Alla inlägg under maj 2011

Av Nicole - 18 maj 2011 11:56

Okej jag hade bestämt mej för "bloggpaus" men nu skiter jag i den. FÖr måste bara säga en skrattretande sak,asså dethär med "Jorde undergång" den är tydligen nu på lördag enligt någon ful gubbe? Serriöst denhär skiten har hållt på länge ju,sist dom sa det var när jag gick i 7.an eller 8.an och vi lever ju fortfarande? HAHA snälla ska man skratta eller gråta? Själv föredrar jag nog att skratta åt skiten Men något som är så sjukt är att en del kan skrämma upp några så mycke att stackarna går och tar livet av sej p.g.a att dom säger att jorden ska gå under? Det är ju synd om dom för f*n! Men okej alla tror ju olika och jag tycker inte att det är något fel med att en del tror på dethära men jag tror inte ett skit på "Jordens undergång"


Aja nog pratat om dedär nu,nu ska jag slänga mej i badet och fixa mej sen ska jag äta och hjälpa mamma med dagbarnen (om jag orkar) för har fortfarande ont i huvet p.g.a en sak....

Av Nicole - 17 maj 2011 15:28







              


 

Av Nicole - 15 maj 2011 22:30

När jag hade dragit hem från sanna idag så blev det att chilla vid datan en stund med musik på högsta volym och hoppa in i duschen en snabbis.Sen fick jag ett sms av mamma där hon frågade mej om jag ville följa med henne och tvätta bilen och sen såå kunde vi åka en sväng och lyssna på musik(bara för att hon vet att jag älskar att åka bil i flera timmar och lyssna på musik av någon konstig anledning xd) så jag följde med henne o hade det väldigt roligt tillsammans med mamma 


sen när jag kom hem till pappa igen runt 8 så visade han mej några video klipp från hans mobil när min lillasyster spelade trummor o shit vad duktig hon har blivit av att bara följa med pappa några gånger och kollat på (och hon är bara 9 år) jätte söt var hon iaf haha! Aja iaf annars har jag inte gjort något specietl idag har typ bara kollat på min fb,och bdb,har oxå kollat på några bloggar osv.Nu ska jag kolla på en film och sen sova,får se om jag orkar med hela skoldagen imorn dock blire att jag träffar Annie imorn,sjuuukt länge sen vi träffades har inte blivit av så mycke längre sen jag bytte skola så det ska bli sjuuukt roligt att träffa henne imorn,tror att vi drar till stan en sund imorn när jag har mötit upp henne på skolan och bara kollar runt lite(får pengar på typ fredag elr ngt -.-') så får se vad som händer efter det,bilder ska jag försöka ta många av iaf


Slänger upp några bilder från när jag va med sannna hela helgen,dock blire inte alla på en gång för har mer som hon ska skicka imorn


 

 

  


Ja jag vet,mina ögon är lite muppiga där men skitsamma ;D

Sanna baby

Haha vi gick förbi en skola i fredags (på kvällen) och jag hittade en sparkcykel där som jag hade roligt med

Av Nicole - 14 maj 2011 21:16

Inte bloggat på ett tag men har inte haft tid för de,men skitsamma Igår och idag har jag varit med sanna sov hos henne igår tills idag och sover även här i natt me,just nu sitter vi och kollar på melodifestivalen och äter godis tog oss en kvällspromenad för en stund sen... Nu efter melo ska vi ha "mysstund" ska sitta och snacka om allt och inget osv... Juste igår när vi var ute och gick så tog vi lite kort som jag ska lägga upp imorn när jag har kommit hem,för vi ska ändå fota mer imorn oså Nu måste jag kolla klart på tv.n med sanna o va social med henne innan hon dödar mej

Av Nicole - 12 maj 2011 18:18

All I want is that my heart will belong to you


Ut för att träffa kompisar om en stund och de lär ju bli sjukt roligt kan jag lova!

Sen imorn ska jag träffa annie en stund,sen ut och sola&bada med lollo,zanna och nathalie och några fler


Av Nicole - 10 maj 2011 23:15

Dagen/Kvällen har varit hur bra som helst,va med fina brudar och hängde även på speedwayen på kvällen ;D sjuukt kul hade vi iaf och aa de måste vi bara göra om!

Imorn efter skolan blire att hänka med Sanna till stallet och fixa lite,sen ska vi nog bara tare lugnt oså efter stallet!

Av Nicole - 10 maj 2011 22:38

Okej gör både mej och daniel en tjänst och lyssna på länken här nedanför!

För låten är sjuuuukt bra och dessutom är han världens snällaste


http://www.youtube.com/watch?v=zBlAjZaDabU

LYSSNA OCH SPRID VIDARE ;D



                    

Av Nicole - 9 maj 2011 22:26

HAHA serriöst jag garvar bara åt dej,du är SÅ patetisk om du bara visste! xD Jag får reda på allt du gör lillagubben Nämner dock inget namn om vem som säger allt till mej, men du ska veta att jag kommer att ge igen så J*VLA HÅRT! 


Aja ska se film nu o sen sova

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards