Min väg och mina känslor

Alla inlägg under augusti 2011

Av Nicole - 11 augusti 2011 14:08

Blev ingen sista teori för mej idag och ingen körning heller,natten var hemsk jag kunde nt sova för mådde jätte illa osv osv. Just nu sitter jag och kollar på "Disney Channel" och väntar på att syrran ska komma hem me matenSen får jag se om sanna har ngn ork till att kommaförbi mej en stund efter att hon har varit ute hos hästen,för hon flyttar från västervik på sönda och kommer nt flytta tillbaka förrens vi har tagit studenten som är om typ 3-4 år... Iaf så måste jag ta det lugnt hela dagen idag för imorn ska jag,mamma och mina syskon åka till öland över dan :)



Av Nicole - 10 augusti 2011 22:08

Bara för att jag nt har något att göra/blogga om just nu så slänger jag upp bider som jag tog förut idag i väntan på att gästerna skulle komma ^^


           

Jag har en dråg(stav?^^) och den heter cocacola hehe xd

  Dresscode (Y)          

Fick en liten hellokitty gosedjur utav min söta 9åriga lilla syster på min födelsedag!

  

Fick ett hellokitty huvve utav mamma på min födelse dag haha<3 den är jätte söt och det är även en hemig dagbok innuti den fett collt!

Av Nicole - 10 augusti 2011 21:35

Teorin idag sög totalt! -.-' höll nästan på att somna haha^^ Iaf idag så firade släkten från mamma´s sida mej(mina föräldrar bor nt ihop och jag va hos pappa förra veckan när jag fyllde år) men de va sjukt roligt för mina kusiner kom osv,men jag tror fan att jag håller på att bli sjuk....mår fett illa och massa shiet så tror nt att de blir att jag går på sista teorin imorn :(



Av Nicole - 8 augusti 2011 20:26

Shiiiit va jag e trött! somna typ vid halv3-3 och gick upp typ 6-halv7 för hade teori vid halv 8 o sen halv 11 hade jag grupp körning o sen efter 1 körde jag och en lärare tsm^^ Måste upp vid den tiden imorn me och på onsda... men förhoppningsvis slipper jag gå upp så tidigt på torsda för då har jag bara 2 körlektioner 

orkar nt skriva mer nu för kan nt hålla ögonen öppna ^^ men tänkte ladda upp ett video klipp som jag gjorde för några månader sen men den har typ nt funkat?men nu ska den funka iaf<3


Videon är iaf tillängnad till världens finaste bästa vän,de finns både gamla och lite nyare bilder på oss i videon :D Jag älskar dej hjärtat!!


Av Nicole - 7 augusti 2011 21:59

Gårdagen spenderades me nathalie och lollo,vi typ gick omkring o hade allmänt damp xD Ne men jag o nattha fick ngn fin idé om att vi skulle bada vid kanot vid typ k 9 på kvällen? Så nathalie bada me kläderna på och jag me shorts och bh ^^ vi kände oss "jätte normala" Iaf jag fick åka buss hem till lollo me blöta shorts och linne(för den blev ju blöt utav bh.n ^^) så jag slagga somsagt hos lollo då och sen runt typ 4 idag åkte vi in till stan för att vi skulle va me nathalie orkar nt berätta va vi gjorde ^^ men jag måste typ lägga mej nu och kolla på film för jag ska upp vi 6 i morn! Ska ha en jvla teori vid halv8 typ o sen efter de så ska jag övningsköra



Av Nicole - 6 augusti 2011 01:08

Eftersom att jag nt kan sova och för att jag saknar min bästavän så slänger jag upp några bilder som vi tog i onsdas!


                   

vet att 2 bider redan är me i ett annat inlägg men shit the same<3

Av Nicole - 6 augusti 2011 00:29

palla att klockan är halv 1 och jag är nt trött?! men jag är cp varm(men fönstret går nt att öppna-.-') och jag är röksugen som bara den!Men tyvärr har jag bara en kvar som jag måste ha imorn... får försöka fixa flerIaf imorn (elr idag om några timmar) så ska jag va me mina saknade änglar lollo & nathalie! O jag antar att de blir att dra ut o bada imorn om de är bra väder får se om jag skulle sova hos lollo elr nt,sånt som märks


       

Av Nicole - 4 augusti 2011 23:15

Dagen/kvällen me sanna va sjukt rolig! Först när hon kom så såg vi på "Trassel" me min lillasyster,sen drog sanna och jag ut för att dels ta luft men vi tog även några små bilderDock blire bara 4 st som jag kommer ladda upp här men.. shit the same.När vi kom in sen så drog vi igång ytterligare en film "shrek 4" sen somnade sanna så nu ligger hon o snarkar som en gris! HAHA Jag har tråkigt iaf (om ni ville veta) ingen svarar på sms så snacka om osociala -.-' men ska nog dra igång en film och försöka sova sen,för sanna väcker mej vid 10 imorn för hon ska möta sin kille vid bussen o efter ngn timma elr 2 så kommer hon antagligen tillbaka till mej


     

Haha jag känner att sanna och jag va riktigt smexiga där!! xD

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards