Min väg och mina känslor

Alla inlägg under augusti 2011

Av Nicole - 18 augusti 2011 15:59

Drar mej vidare till mammie en stund för att träffa henne och lillasyster,får se om jag träffar folk en stund men annars ska jag ändå träffa sanna ikväll eventuelt(beror på vilken tid hon kommer hem) Annars blire o träffa bruden imorn ist!<33


   

Av Nicole - 18 augusti 2011 01:13

Jag skulle skriva att hon är bäst osv,så får göra´t innan hon dödar mej hähä


Louise du är sämst men jag älskar dej ändån,o vi ska snart ses annars dräper jag dej bebis hihi


Ne nu börja datan dampa o jag orkar nt me den så ska se på "Date Movie" nu hähä



fick ingen bra cambild på filmen så fick bli en google bild ^^

Av Nicole - 17 augusti 2011 17:21

Ska bara ta det lugnt idag och va inne o se på filmer osv, och de åskar o jag som hatar åskan har ingen sanna jämte mej så kan nt gömma mej får ta och krypa ner under täcket och se på filmer ist somsagt och får se fram emot tills imorn för då får jag träffa sanna älskling igen,hon är ledig på freda så nu har vi flera dar på oss att umågs gärnet! lär bli stan,hyra filmer,sova över,ut till hästarna osv,osv



Du är mitt ljus du är mitt liv,

Du är min bästa vän o du är

mitt allt,du är luften jag andas

gumman,du är min syster,min

andra halva. Utan sanna ingen nicole!

<3333

Av Nicole - 17 augusti 2011 16:35

Vet nt vad jag skulle göra utan er tjejer,ni betyder sjukt jäkla mycke för mej o utan er skulle nt jag må såhär bra som jag gör idag,de är ni som gör att jag orkar me alla dagar som kommer även att dom flesta kan va riktigt jäkla jobbiga så äre ändå ni som ger mej all den stöd jag behöver,både via msn,sms elr öga mot öga!


Tjejer ni är mitt allt o jag skulle nt kunna klara mej en sekund utan era stöd,de är ni som gör mina dagar och de är ni som betyder mest av allt. Sanna Larsson,Louise smedbäck och Nathalie Falkhammar jag älskar er sjukt mycke tjejer ni är dom bästa vännerna man kan haVisst finns de flera vänner som jag älskar osv men ni 3 är dom som verkligen ställer upp och lyssnar på de mesta.


 



                                      Utan er funkar nt jag!

Av Nicole - 15 augusti 2011 19:14

HELVETE vad jag hatar folk som dissar o håller på! -.-'

Av Nicole - 14 augusti 2011 20:38

Har haft en underbar helg me sanna! Vi har varit ute och fotat,ätit pizza,varit hemma hos henne och kollat på film,haft damp osv!


Bilderna från gårdagen kommer nu,dom som vi/jag tog idag kommer nog lite senare


                         

Av Nicole - 12 augusti 2011 17:34

Dunkar musik på högsta volym och väntar på att sanna ska ringa mej så vi kan dra ut och göra stan osäker!O sen hem till henne för att se på film o typ små döda varandra lite ;D<3 Dock så ska vi först grilla me mamma,syskonen,mamma´s kille och hans 2 barn Nu ska jag och mina systrar se på "Dum dummare"<3

Av Nicole - 11 augusti 2011 22:02

Blir ingen öland imorn me familjen -.-' men jag kommer ha de roligt ändån för ska få träffa min efterlängtade bästa vän!! Så blir att hyra film me henne imorn och ta nya "sexiga" bilder på oss *host* xD som t.e.x denhär bilden ^^

|

|

v


Haha ne men serri jag är cp trött så har tråkigt ska se film me syrran snart och käka godis så vi blir feeeeeta!

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards