Min väg och mina känslor

Alla inlägg under augusti 2011

Av Nicole - 22 augusti 2011 21:49

Ni är dom 3 som står mej närmast just nu,ni finns alltid där för mej och stöttar mej så fort jag är nere,det är ni som får mej att bli glad och på bra humör.Ni är dom 3 bästavännerna jag har just nu,för har glidit ifrån alla andra men de gör nt mej något,sålänge som jag har er så skiter jag i om jag har glidit ifrån dom andra er nt,för ni är dom enda jag behöver just nu tjejer!


 


LOVEU GIRLS, NOW AND  FOR EVER AND EVER!<3333333

Av Nicole - 22 augusti 2011 20:25

Har precis varit i affären me syrran o ska snart göra i ordning mej inför kvällen,ska äta,borsta tänderna o tvätta ansiktet osv sen ska jag tända ljus på rummet o se tv


Saknar dej Sanna! :'(


           

Av Nicole - 22 augusti 2011 13:01

Första skoldagen va idag och jag är typ sjukSanna har flyttat till Linköping så jag är nt på de bästa humöret idag,så min dag kommer spenderas me massa filmer,cappuccino och umgås me syster om hon kommer hem efterskolan idag


   

Dom 3 sissta biderna på mej och sanna på ett bra tag just nu....

Av Nicole - 21 augusti 2011 00:44

Efter en låååång jobbig/bra dag så är jag helt slut har cp ont i ryggen,sanna skulle ha gått på min rygg men hon hann somna -.-' ^^ fyfan fick hjälpa sanna me att städa 4 burar o jag trodde att jag skulle avliva(stav?) har varit sanna´s lilla "modell" me ^^ hon ville ta kort på mej,hon höll fan på som om jag vore en kändis elr ngt? HAHA XD ne men de har varit en bra dag me gumman :') imorn äre sista gången vi kan ses för sen flyttar hon till linköpingo jag har ingen aning om vilken helg vi kan ses igen för hon lär ju ha fullt upp :/


                                       

Haha sissta bilden va meningen me att hon skulle ha en ful kepps på sej o jag en töntig frisyr ^^


Av Nicole - 20 augusti 2011 02:41

klockan är snart 3 och de känns som att jag hr suttit uppe halva natten för att fixa en ny header o sen sätta in den på bloggen o blabla....orkar nt skriva är cp trött hähä,men ska se film nu o sen sova brevid sanna(min lilla snarkande smurf ^^)


Av Nicole - 20 augusti 2011 01:29

Medans jag springer runt i sanna´s rum som en idiot för att död en stor o äcklig flygnde sak,så lyssnar jag på denhär heta jäkeln! Sam Tsui


 


Asså säger bara EN sak D.D.D.D.D.D.REEEEEEEEEEEEEGELLLLLLLLLL!!!!

Av Nicole - 20 augusti 2011 00:07

Shiit asså har haft världens bästa kväll me sanna,börja me att vi drog till stan i regnet och hyrde film köpte godis,cola,munkar,chips,puko och nötter ^^ sen när vi kom hem till henne kunde man vrida ur alla kläder o skorna så blev de som en hel sjö nästan där snackar vi blött asså Iaf sen drog vi på "Old dogs" (tror jag den hete? xd) o åt mat sen kolla vi/jag på "Evan den allsmäktige" båda dom filmerna va sjukt jäkla roliga haha! Sanna sover nu och jag dunkar musik i hörlurarna o ska snart dra på en till film " 17 Again"


bjuder oxå på 2 "snygga" (not) youcam bilder på mej ^^


 

Av Nicole - 19 augusti 2011 14:42

Jag & sanna har precis fixat oss klart o dunkar musik på datan,ska snart dra ut för att hyra film o ta kort ^^ får se om vi skulle dra ut o äta någonstans me elr om vi tar´t ngn annan dag Måste bara berätta om våran roliga kväll igår! Jag drog och mötte henne vid tåget sen gick vi hem till henne o skulle ta lite o äta,sen skulle jag hjälpa henne att öppna yoghurten(stav?) men så klantig som jag är så spilde jag ut typ hälften xD sen när jag skulle torka upp de så tog jag pappret som va fullt me skit och tryckte upp de i hennes ansikte,dock gjorde hon samma på mej men hon fick mer på sej mohahaha!


 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards