Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Nicole - 16 december 2012 18:18

Har äntligen lyckats låsa den andra bloggen så nu är jag typ överlycklig ^^ väntar oxå på att älsklingen ska komma hit så ska jag krama och pussa sönder honom hihi! även att vi sågs igår senast så saknar jag honom SJUKT mycke,så ska mysa massor med honom och se på ngn bra film juste,vi firade 14 månader den 14 december med lite mat o massa mys  får se om vi sover hos mig inatt elr om vi går till honom lite senare.


 

Bjuder på en bild från i sommras på mig och mitt fina hjärta!

Av Nicole - 16 december 2012 14:17

Jag har gjort en till blogg nu här på bloggplatsen,men de går nt att låsa denjag fattar nt vad felet är,för jag gör som de står när jag ska låsa den och ändå så funkar de nt?! -.-' Ska försöka engång till sen och funkar de nt då,så ger jag upp. Då får jag fortsätta med denhär ist och nt ha ngt jätte privat på den. Iaf har nyss badat och skulle precis göra i ordning mig då jag inser att jag nt har någta byxor (leggings/tights) att ha på mig,så antingen får jag leta ihjäl mig elr så får jag stanna inne hela dagen fast jag egentligen nt vill de vill kunna gå ut och fota lite vinter bilder osv.




 

Av Nicole - 16 december 2012 12:37

Som rubriken säger så funderar jag på att byta blogg,elr iaf skaffa en till fast med lösen på så att den blir mer privat.

Men isf så kommer jag att ha kvar denhär bloggen oxå,men kanske nt uppdaterar lika mycke på denhär. Får se hur jag gör har nt bestämt mig än för jag bloggar ju knappt ngt här för vet typ nt vad jag ska skriva om osv ^^ men ska iaf lägga mig i badet snart och sen göra i ordning mig o gå till pappa och hämta en ny vinterjacka. Sen ska jag få tag i min älskling som ligger och sover fortfarande xD Ska nog bara ta det lugnt idag och se film o hoppas på att han kan komma hit en stund<3 har redan tröttnat på snön så nu vill jag nt va ute längre knappt ^^


 
  

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards