Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Nicole - 18 december 2012 18:42

Sov ju hos älsklingen inatt och stannade kvar hos honom fram tills kl 4 idag,förkyldningen blev mycke värre över natten och jag kunde knapt prata imorse,va skapligt hes osv drog iaf hem till mamma vid 4 och stannade i en halvtimma då pappa ringde och sa att jag och min lillasyster skulle gå hem till honom för han hade slutat jobbet,så packade ner dom sista grejerna i väskan och drog hem till papa. Åt mat när vi kom hem och sen har jag bara suttit vid datan och degat,ska kolla om vi har något te hemma oså,ska ringa upp finaste snart för han måste hjälpa mig med en sak på datan som nt funkar just nu.. Juste jag och älsklingen satt och räknade ut förut idag att nu äre bara 5 dagar kvar till julafton!


     

Bjuder på 3 oseriösa bilder eftersom att jag har glömt min kamera hos älsklingen

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards