Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Nicole - 10 december 2012 23:07

Bloggen går lite upp och ner,har nt alltid tid elr ork till bloggen även fast jag verkligen vill blogga! Men har typ inget speciellt att blogga om heller o då äre ju varken lätt elr roligt o blogga ^^ men har väll gjort de jag brukar göra,umgåts med världens finaste och även med bästa becca. Idag så drog vi igång med träningen igen efter skolan,och vi ska även dra igång med våran dans igen så nu ska vi dansa och träna varannan dag.Har varit ifrån dedär ett tag nu så nu är vi skapligt taggade på att börja igen! annars har jag nt gjort så mycke vi hade nobell middag i skolan idag o de va rätt så okej,dock nt godare mat än vad vi brukar göra. Drog hem till älsklingen en stund efter träningen och åkte hem runt 7-halv8,gosade med systersonen massor när jag kom hem och nu ligger jag i sängen o ska dra igång någon film elr serie på datan,har nt bestämt mig riktigt äno sen ska jag försöka sova iaf.


Becca får stå för bilderna och även några från gymmet ^^

Dock så är alla bilder ljusa men de blir finast bilder då


                     

Diggar min stil när jag ska byta tyngd på maskinen haha!

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards