Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Nicole - 6 december 2012 12:57

Hahaha har hittat min nya favorit låt på yt! Har lyssnat på den om och om igen i typ en halvtimma ^^  Men tydligen så äre ngt fel på bloggplatsen just nu,för kan nt lägga upp "Videon" -.-' så länkar den somvanligt ist. https://www.youtube.com/watch?v=YrCTWuKMrgg har vikt ihop tvätten och lagt i de i garderobe nu,och väntar med att duscha gör de tillsammans med älsklingen sen ist. Nu ska jag se en film och ta det lugnt,måste bara bädda hans säng o diska lite innan. Tog mig en kopp te förut och ska värma på den igen nu för den har blivit iskall Sen blire att se någon tecknad film hähä


 

Av Nicole - 6 december 2012 10:46

Har spenderat mina dagar/nätter hos världens finaste och med några utav hans kompisar denhär veckan,men idag vaknade jag utav världens förkyldning så är ensam hemma hos honom medans han är i skolan och hans pappa är i Egypten!  ska ta och vika tvätten och lägga in de i garderoben så de är klart tills han har slutat skolan och sen ska jag se gårdagens avsnitt utav julkalendern me  I lördags va jag och bästa becca på bio och kollade på nya Twilight filmen,stör mig dock på att de va den sista filmen för dom är så sjukt jävla bra! Men har även varit med henne oxå varje dag efter skolan och prtatat lite skit o så hihi!  Ska ta och slänga in mig i duschen när jag är klar med allt som ska göras här och sen försöka sova en stund till för är sjukt trött och utsliten så de finns nt.


 

Bjuder på en mobil bild på mig och älskling från i sommras uppe i Stockholm!

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards