Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Nicole - 12 april 2012 23:21

I natt så sover älsklingen och jag hemma hos mej,dock så har han redan somnat ^^ vi va barnvakt åt min lillasyster en stund idag,o sen har vi typ nt gjort något speciellt,vi har mest tagit de lugnt oså.Ska ta och se på "Pokémon" snart och sen försöka sova brevid min prins!


   

Av Nicole - 12 april 2012 03:18

Klockan är över 3 på natten/morgonen och jag är typ klarvaken?!Dock så har älsklingen vaknat nu så då blire ju lite roligare iaf hihi,har legat och kollat på "pokémon" typ hela kvällen/natten och har ändå nt blivit trött,så de va skapligt segt fram tills han vaknadeså blir väll typ att mysa och fortsätta kolla på pokémon tror jag xD känner mej dock hungrig men väntar nog med de tills det blir morgon^^ aja känner att dethär inlägget blev jätte tråkigt men finns typ nt så mycke att säga just nu förutom att jag älskar jakob mest av allt och att jag längtar skapligt mycke till lördag! 


   

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards