Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Nicole - 23 april 2012 21:13

Ny duschad,insmörjd och har precis tagit på mej mjukis kläder och ska fixa lite att äta sen blire att dra igång nån film och sen ska jag försöka sova runt 10 typ,ska ju försöka dra till skolan med mina onda knän.Vet fortfarande nt vad jag har gjort,men nu kan jag iaf gå lite "fortare" än vad jag gjorde igårkväll/imorse,för då gick jag verkligen som en snigelKänner att jag saknar att dansa men ändå nt,får se om jag börjar nästa termin igen tsm med becca och mikaela,skulle vara roligt med tanke på hur kul vi hade på varenda träning förra terminen (även att jag missa en del träningar xD) men somsagt får se om jag börjar nästa gång 


Bild på världens finaste pojkvän och systersonen! 


 

(Bilden togs i fredags utav mamma på hennes mobil) 

Liam verkade gilla honom iaf,han höll honom i handen och när han va vaken så kollade han mycke på honom och log även en heldel aaw :'D Älsklingen verkade trivas med att hålla i liam,och han tyckte faktiskt att han va riktigt söt oxå! hihi

Av Nicole - 23 april 2012 17:56

Sitter hemma hos pappa just nu och dricker kaffe och ska snart slänga in mej i duschen o sen kanske träffa älsklingen igen,han drog från mej runt 4 då jag och lillasyster gick till pappa osvsitter och kollar på "Friendzone" och har fastnat helt för dedär programmet hihi.Men iaf,jag har brist på header (elr ah header fantasi typ) så jag har bett en kompis om hjälp just nu och tänkte även fråga några fler,för ska be dom göra varsin header åt mej och sen ska jag välja ut den "snyggaste" typså dom som vill göra en åt mej kan ta bilder från typ bloggen elr ngt och sen skicka headern till mej osv. Och har dom en blogg så tänkte jag länka den både här,fb och bdb ^^ ska ta och leka lite på gimp sen efter att jag har duschat och innan jag träffar kärleken (om de nu blir av ^^ )


   

Bild från weheartit.

Av Nicole - 23 april 2012 11:11

Hemma från skolan idag för har världens värk i mina ben och dom är jätte ömma och jag vet nt vad som har hänt,ka nt gå elr nåntingmen ska försöka dra mej till skolan imorn iaf. Ska ta upp systersonen en stund nu och gosa med honom och sen äre bara att vänta på att älsklingen ska komme hit,o sen blire att packa ner kläder o data för ska till pappa idag 



Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards