Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Nicole - 24 april 2012 23:43

Jwla stolpskott jag är som tror att jag kommer kunna lägga mej i sängen och försöka sova vid 11,är ju nt ens trött haha! Men jag har iaf skapligt ont i ryggen osv,så lite massage utav kärleken skulle nt sitta helt fel nu asså  Kan väl passa på att välja kläder tills imorn nu ist,så slipper jag stå i hundra år framför garderoben imorn och kolla vad jag kan ha på mej osv xD 


   

   

Av Nicole - 24 april 2012 21:14

Va med becca o erika en stund efter skolan idag och sen vid 6 drog becca och jag på bio,vi såg på "Hotell Marigold" den va rätt så seg i början men sen blev den lite bättre och roligare men kan säga att de finns bättre filmer! Ska typ snacka med lite folk nu och sen ska jag försöka att lägga mej vid 11 ikväll,för att lägga sej vid 10 och sen somna vid halv 11 (efter att ha pratat med älsklingen i telen) är nt min grej asså,jag vaknade vid 5 imorse utan anledning och jag var ju klar vaken oxå så jag kunde nt somna om i ngn timma men om jag vaknar vid samma tid imorn då vet jag nt vad jag gör asså,fick klunka massa kaffe hela dagen idag för att hålla mej vaken xD nu ringer det för fullt på skype så måste svara innan dom dör här 


       

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards