Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Nicole - 22 april 2012 23:05

Har nt bloggat ngt sen i fredags,har varken haft ork elr tid för de,men kan ta gårdagen och dagen idag lite kort bara,igår så tog vi det lugnt bara och sov hemma hos honom och idag följde jag me honom och hans mamma o storebror till åtvi för att fira hans ena kusin som fyllde år idag,sen fick jag även 2 fulla påsar med kläder utav hans andra kusin ^^ o sen vid 5 drog vi hos hemmåt och dom skjutsade även hem mej osv just nu ligger jag i lillasysters rum och kollar på "Eva och Adam" ska sova här inatt för syrran behöver ha mitt rum till henne och liam nu dom här 2 veckorna som dom ska bo här och lillasyster får sova hos mamma ^^ ne men de blir bara i natt för sen ska vi till pappa imorn men nästa vecka så får jag sova inne hos syrran igen typ,men de får jag stå ut me,för dom flyttar hem till jenna snart igen har fått ont ibenen och i musklerna över rumpan typoch så har jag även ont i ryggen me o vrf vet jag nt.Längtar efter sommaren sjukt mycke oxå nu eftersom att de är sommar i filmen osv^^ 


Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards