Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Nicole - 7 januari 2013 10:19

Har druckit några koppar kaffe nu och har precis börjat kolla på Snooki &Jwoww marathon och väntar på att älsklingen ska komma närsom,börjar bli lite piggare nu så kanske orkar ta mig en dusch sen och även fixa iordning mig lite är så sjuuukt sugen på att fotografera nu oxå så hoppas jag kan få lite bilder på älsklingen och mig tillsammans och sen några bra på bara honom. De är lite svårt att få "seriösa" bilder på honom då han nt gillar att va seriös på kort ^^ men ska nog lyckas när han minst anar hihi 


 

Av Nicole - 7 januari 2013 08:35

Eftersom att jag och min pojkvän har sovit hela dagarna den närmsta veckan nu,så har vi bestämt oss för att dyngna och nu börjar jag känna mig som en zombie! Är sjukt trött men ska nt somna för då vaknar jag sent ikväll o då orkar jag nt med skolan imorn. Så ska dricka massa kaffe nu och äta min frukost och sen träffa min zombie pojkvän hihi <3

Av Nicole - 7 januari 2013 00:19

Har nt bloggat på ett tag nu men har nt haft så mycke tid nu under lovet,men ska försöka ändra på de har haft ett jätte bra jullov även att jag och älsklingen har varit sjuka nu den sista veckan osv. Bilder från nyår kommer upp imorn eventuellt,om jag har ork till de för de blev säkert 100 bilder ^^ iaf är fortfarande lite små sjuk,har ont i halsen och mår lite illa men i natt sover jag iaf hemma. Har knappt sovit något hemma på 2 veckor har mest bott hemma hos pojkvännen haha! Men de har nt gjort mig så mycke för mår så mycke bättre i hans närhet osv 


har även varit med bästa vännen men tyvärr så firade vi nt nyår ihop,för hon och hennes kille (sambo) åkte till arum och jag ville va i stan med min kille och fira,men de funkade bra iaf  Imorn (idag) flyttar jag hem till mamma igen och sen på tisdag så börjar skolan..... Kan ju nt säga att jag är så jäkla pepp på de elr så -.- aja ska dra igång en film elr serie snart tror jag och bara ta det lugnt och dricka mitt te så min hals blir bättre snart 


   

slänger upp 2 gamla bilder på mig och saknade lollo som jag nt har träffat på över 1 år nu

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards