Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Nicole - 18 januari 2013 23:15

       


Blev inga bra bilder alls,ljuset blev helt skevt på dom 3 sista o den första blev helt mongo ^^

men ska försöka få bättre bilder imorn!

Av Nicole - 18 januari 2013 23:06

Bytte hårfärg idag så nu är man blondrosa i håret! Det blev galet bra och jag är hur glad som helst o trivs sjukt bra i de Men får se hur länge jag kommer ha kvar färgen,för tror jag trivs bäst som blondin ändå haha! Är ensam hemma hos pappa ikväll/natt för han och lillasyster sover hemma hos våran bonus mamma osv,men har varit själv förr så de går bra + att det är sjukt skönt att få va ensam hemma ibland    ska ta och göra mig lite Cappuccino nu och sen kolla på Geordie Shore,stör mig dock på att de nt är lika bra som jersey shore för på dehär så är dom bitchiga och stöter ut varandra,skitsnack går hela tiden och en tjej va otrogen mot sin pojkvän osv osv. Dock så saknar jag min pojkvän något så otroligt mycke även att jag va hos honom i typ 2 timmar förut efter att jag hade färgat håret osv,men kommer nt kunna träffa honom ngt i helgen då han ska lana osv.


 

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards