Min väg och mina känslor

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Nicole - 14 januari 2013 22:06

Som rubriken säger så har jag och min darling varit tillsammans i 15 månader idag,och de firade vi igår med att åka hem till hans mamma och äta där oså,dock så kunde vi nt ses idag efter skolan men i morn ska vi gå till Lager och kolla lite kläder och sen hem till mig elr honom och mysa lite Ska dra igång en film snart och ta något o äta och sen försöka sova är dö trött + att tänkte försöka slita upp mig ur sängen redan vid 6 bara för att jag ska hinna göra lite saker innan skolan imorn


 

Av Nicole - 14 januari 2013 15:30

Åh äntligen ett hem med internet! Haha ne men har varit hos mamma i en vecka o hon har inget internet kvar eftersom att vi ska flytta om några månader,men hon ska ringa om ett nytt modem som vi kanske kan ha fram tills vi flyttar osv. Men iaf nu är de pappas vecka och han har internet så den här veckan har räddat livet på mig ^^ ska ta och käka något nu,skriver mer ikväll  


 

En bild från julafton på min lillasyster och mig när vi va iväg och åt mat osv.

Presentation


En tjej på 17 år och heter Nicole.
Skriver om allt möjligt i bloggen. Och älskar att va med vänner,pojkvännen och att fotografera :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards